Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingová strategie produktu u vybrané obchodní společnosti
Sedláček, Oldřich ; Schüller, David (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce pojednává o vytvoření reálné marketingové strategie pro hygienický produkt obchodní společnosti Hygset s.r.o. se sídlem v Brně. V první části práce jsou shrnuta teoretická východiska a vymezeny pojmy týkající se marketingové strategie. Navazuje komplexní analýza současného stavu za pomoci odborných metod a výzkumného šetření. Na základě poznatků z předchozích částí je zpracováno řešení samotné marketingové strategie zaměřené na spotřebitele tak, aby byly reflektovány strategické cíle společnosti.
Podnikatelský záměr na založení obchodní společnosti
Sedláček, Oldřich ; Oulehla, Jiří (oponent) ; Poláček, Tomáš (vedoucí práce)
Bakalářská práce pojednává o vytvoření reálného podnikatelského plánu pro založení obchodní společnosti na distribuci hygienického sortimentu a příslušenství v Brně. V první části práce jsou shrnuta teoretická východiska a vymezeny pojmy týkající se podnikatelského plánu. Navazuje komplexní analýza současného stavu. Na základě poznatků z předchozích částí je zpracován samotný podnikatelský plán. Závěrem jsou hodnoceny celkové výsledky a uskutečnitelnost podnikatelského plánu.

Viz též: podobná jména autorů
19 Sedláček, Ondřej
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.