Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Porovnání klientského přístupu u vybraných společností realizujících developerské projekty v Praze 13
Schilla, Ondřej ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Lacková, Alena (oponent)
Cílem této diplomové práce je shrnutí a posouzení jednotlivých aspektů rozhodovacího procesu při koupi nemovitosti. V teoretické části autor mapuje metody marketingového výzkumu s důrazem na tzv. mystery shopping. Dále jsou v teoretické části vysvětleny základní pojmy s trhem nemovitostí spjaté. První oddíl praktické části této diplomové práce je založen na autorově vlastním dotazníku; autor zjišťuje názory vybrané reprezentativní skupiny potenciálních zákazníků, jejichž odpovědi posoudil a zanalyzoval. Ve druhém oddíle autor zkoumal pomocí metody mystery shoppingu klientský přístup u čtyř vybraných developerských společností, které byly v rámci mystery shopping ohodnoceny, vypisuje dále výhody či nevýhody vybraných developerských společností. Celá praktická část je doplněna o třetí oddíl, kde jsou rozhovory s odborníky, kteří mají odpovídajicí praxi a zkušenosti v oboru trhu nemovitostí a z bankovního sektoru.
Obsah reklamního sdělení a jeho vliv na příjemce
Schilla, Ondřej ; Surynek, Alois (vedoucí práce) ; Fischerová, Martina (oponent)
Cílem této bakalářské práce je prezentovat a posoudit obsah reklamního sdělení a jeho dopad na příjemce. V teoretické části jsou podrobně rozebrány úloha psychologie v reklamě, jakož i související psychologické koncepce a metody. První oddíl praktické části této bakalářské práce zkoumá vliv dvanácti nejčastěji používaných metod prezentace reklamního sdělení. V tomto ohledu se velice osvědčil autorův vlastní dotazník. Odpovědi získané v terénu autor posoudil a důkladně zanalyzoval. Ve druhém oddíle autor analyzuje nejúspěšnější reklamy za rok 2012 podle oficiálního žebříčku EFFIE. Zde bylo aplikováno know-how z teoretické části.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.