Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Posouzení vlivu materiálové skladby nových objektů na jejich tržní cenu i cenu stávajících nemovitostí v dané lokalitě
Schenková, Klára ; Abraham, Karel (oponent) ; Mikš, Lubomír (oponent) ; Drochytka, Rostislav (vedoucí práce)
Comparative method, material composition, coefficient of the construction type, real estate (property), unit, market value, price, real estate database, market factors, energy demands of a building.
Motivace a firemní kultura ve stavebním podniku
Vagundová-Drgáčová, Linda ; Schenková, Klára (oponent) ; Linkeschová, Dana (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce bylo zhodnotit stávající firemní kulturu a motivaci zaměstnanců alespoň v některém stavebním podniku a verifikovat pracovní hypotézy, které s tématem souvisejí. Teoretická část se zabývá specifiky stavebního podniku a jmenovanými tématy, které s jejím názvem přímo souvisejí. Praktická část práce, pomocí dotazníkového šetření, analyzuje současný stav firemní kultury a motivace ve vybraných stavebních podnicích a verifikuje pracovní hypotézy. Závěry obsahují některá možná doporučení pro zlepšení situace ve stavebních podnicích.
Zákaznicky orientovaný marketing stavebního podniku
Gloc, Jiří ; Schenková, Klára (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou marketingové komunikace ve stavební společnosti. Teoretická východiska jsou poté aplikována na konkrétní stavební podnik, kterým je společnost UniPi. V diplomové práci jsou obsaženy silné a slabé stránky dané společnosti a je zde vytvořen konkrétní plán marketingové komunikace na následující rok.
Zákaznicky orientovaný marketing stavebního podniku
Gloc, Jiří ; Schenková, Klára (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou marketingové komunikace ve stavební společnosti. Teoretická východiska jsou poté aplikována na konkrétní stavební podnik, kterým je společnost UniPi. V diplomové práci jsou obsaženy silné a slabé stránky dané společnosti a je zde vytvořen konkrétní plán marketingové komunikace na následující rok.
Posouzení vlivu materiálové skladby nových objektů na jejich tržní cenu i cenu stávajících nemovitostí v dané lokalitě
Schenková, Klára ; Abraham, Karel (oponent) ; Mikš, Lubomír (oponent) ; Drochytka, Rostislav (vedoucí práce)
Comparative method, material composition, coefficient of the construction type, real estate (property), unit, market value, price, real estate database, market factors, energy demands of a building.
Motivace a firemní kultura ve stavebním podniku
Vagundová-Drgáčová, Linda ; Schenková, Klára (oponent) ; Linkeschová, Dana (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce bylo zhodnotit stávající firemní kulturu a motivaci zaměstnanců alespoň v některém stavebním podniku a verifikovat pracovní hypotézy, které s tématem souvisejí. Teoretická část se zabývá specifiky stavebního podniku a jmenovanými tématy, které s jejím názvem přímo souvisejí. Praktická část práce, pomocí dotazníkového šetření, analyzuje současný stav firemní kultury a motivace ve vybraných stavebních podnicích a verifikuje pracovní hypotézy. Závěry obsahují některá možná doporučení pro zlepšení situace ve stavebních podnicích.

Viz též: podobná jména autorů
4 Schenková, Kateřina
2 Schenková, Kristína
4 Schenková, Kristýna
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.