Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Možnosti zvyšování konkurenceschopnosti spotřebních družstev
STRAKOVÁ, Martina
Diplomová práce se týká zvyšování konkurenceschopnosti prodejen spotřebního družstva vůči stále přibývajícím vietnamským večerkám. Teoretická část se zabývá především družstevnictvím, konkurenceschopností, nákupní atmosférou a spotřebním chováním. Praktická část vychází z mého vlastního pozorování a z dotazníkového šetření. Pro tuto část práce jsem si vybrala čtyři konkrétní obchodní jednotky, z čehož dvě jsou prodejny spotřebního družstva a dvě večerky. Jedna prodejna spotřebního družstva a jí blízká večerka se nachází v Českých Budějovicích, druhá prodejna spotřebního družstva a jí blízká večerka se nachází ve Chvalšinách. V první části jsem na základě vlastního pozorování porovnala ceny, sortiment, nákupní atmosféru a doplňkové služby všech čtyř vybraných prodejen. Druhá část vychází z dotazníkového šetření. Dotazník jsem rozdala 200 respondentům v Českých Budějovicích a ve Chvalšinách. Dotazník se týká nakupování a spokojenosti s vybranými faktory v příslušné prodejně spotřebního družstva a jí blízké večerce a následně jejich seřazení dle významnosti, jakou mají při výběru prodejny. Cílem diplomové práce je posoudit potenciál zvyšování konkurenceschopnosti spotřebních družstev v kontextu rostoucího počtu "vietnamských večerek".
Projekt internetového rozhlasu na hudební a taneční fakultě Akademie múzických umění - možnosti realizace a financování.
Straková, Martina ; RADOK ŽÁDNÁ, Ingeborg (vedoucí práce) ; ŠTILEC, Jiří (oponent)
Předmětem zvoleného tématu bakalářské práce je zpracování informací týkajících se přípravy a realizace projektu internetového školního rozhlasu. Práce se zabývá zvoleným tématem v obecné a konkrétní rovině, sumarizuje získané údaje a stává se ucelenou informací k dané problematice. Klade si za cíl vytvořit kvalitní materiál použitelný pro úspěšnou účast v grantovém řízení, která je základním předpokladem pro plánovanou realizaci projektu.
Internet jako nástroj marketingu a Public Relations v oblasti vážné hudby
Straková, Martina ; RADOK ŽÁDNÁ, Ingeborg (vedoucí práce) ; ŠTILEC, Jiří (oponent)
Uvedené téma magisterské práce jsem si zvolila nejen s ohledem na svou profesionální manažerskou činnost, ale také z důvodu svého osobního zájmu o problematiku věnovanou moderním technologiím, které zasahují do všech oblastí osobního a pracovního života. Cíle diplomové práce je nejen vypracování souhrnného přehledu nástrojů již využívaných v prostředí internetu pro potřeby marketingu a Public Relations v oblasti vážné hudby, ale také přehled nových a nově vznikajících, které by mohly být využívány pro tyto potřeby, ale zatím ve vážné hudbě své uplatnění ještě nenalezly. Práce se zabývá zvoleným tématem na uživatelské úrovni v obecné rovině, mapuje současné dostupné vhodné prostředky v prostředí internetu z pohledu možného využití pro instituce fungující v oblasti vážné hudby. Získané údaje o stávajících a nově přicházejících technologiích sumarizuje a dává uživatelsky srozumitelný uceleným přehled o dané problematice.

Viz též: podobná jména autorů
1 STRAKOVÁ, Miroslava
3 Straková, Magdalena
3 Straková, Marie
3 Straková, Markéta
2 Straková, Marta
3 Straková, Martina
9 Straková, Michaela
4 Straková, Monika
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.