Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingová komunikace filmového turismu v České republice na příkladu města Kroměříž
Sílešová, Adéla ; Bezouška, Martin (vedoucí práce) ; Báča, Ladislav (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá úvodem do marketingové komunikace filmového turismu v České republice a představením města Kroměříž jako destinace, jejíž cestovní ruch je filmovým turismem značně ovlivněn. Práce je rozdělena do tří hlavních kapitol. První kapitola se věnuje teoretickému vymezení základních pojmů jako cestovní ruch, marketingová komunikace a filmový turismus. Zmiňuje aktuální trendy a definuje marketingový komunikační mix. Druhá kapitola nahlíží do problematiky filmového turismu v České republice, představuje kancelář Czech Film Commission a práci agentury CzechTourism. Stěžejní třetí kapitola se zaobírá městem Kroměříž. Představuje stručnou historii města, principy fungování cestovní ruchu v Kroměříži a v neposlední řadě rozebírá místní marketingovou komunikaci v rámci filmového turismu. Kapitola je zakončena SWOT analýzou, která analyzuje využití filmového turismu v marketingové komunikaci destinace Kroměříž. Cílem práce je za pomoci vymezení klíčových pojmů, faktů a deskripce tematiky představit marketingovou komunikaci filmového turismu města Kroměříž.
Zdroje informací o politice používané vysokoškolskými studenty v kontextu studovaných oborů
Sílešová, Adéla ; Jirků, Jan (vedoucí práce) ; Osvaldová, Barbora (oponent)
Diplomová práce se zabývá přístupem českých vysokoškolských studentů k informacím o politice a uvádí téma do širšího kontextu. Cílem práce je zjistit, jaké zdroje čeští vysokoškoláci používají v souvislosti se získáváním informací o politice, jak o politice jako takové přemýšlejí a zjistit, zda se jejich přístup liší na základě oborů, které studují. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V první části je představena česká mediální krajina a zákonitosti, které ji charakterizují. Dále je popsáno a do zahraničního kontextu uvedeno téma českých vysokoškolských studentů. Závěr teorie shrnuje dosavadní literaturu týkající se popisované problematiky. Praktická část práce je stěžejní. Charakterizuje uskutečněný výzkum, popisuje jeho průběhu a přináší analýzy a vyhodnocení.
Marketingová komunikace filmového turismu v České republice na příkladu města Kroměříž
Sílešová, Adéla ; Bezouška, Martin (vedoucí práce) ; Báča, Ladislav (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá úvodem do marketingové komunikace filmového turismu v České republice a představením města Kroměříž jako destinace, jejíž cestovní ruch je filmovým turismem značně ovlivněn. Práce je rozdělena do tří hlavních kapitol. První kapitola se věnuje teoretickému vymezení základních pojmů jako cestovní ruch, marketingová komunikace a filmový turismus. Zmiňuje aktuální trendy a definuje marketingový komunikační mix. Druhá kapitola nahlíží do problematiky filmového turismu v České republice, představuje kancelář Czech Film Commission a práci agentury CzechTourism. Stěžejní třetí kapitola se zaobírá městem Kroměříž. Představuje stručnou historii města, principy fungování cestovní ruchu v Kroměříži a v neposlední řadě rozebírá místní marketingovou komunikaci v rámci filmového turismu. Kapitola je zakončena SWOT analýzou, která analyzuje využití filmového turismu v marketingové komunikaci destinace Kroměříž. Cílem práce je za pomoci vymezení klíčových pojmů, faktů a deskripce tematiky představit marketingovou komunikaci filmového turismu města Kroměříž.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.