Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Současné evropské celovečerní animované filmy pro dospělé
Dohnalová, Kamila ; RYCHECKÝ, Tomáš (vedoucí práce) ; DĚCKÁ, Eliška (oponent)
Diplomová práce Současné evropské celovečerní animované filmy pro dospělé systematicky popisuje a analyzuje celovečerní animované filmy pro dospělé vyrobené v Evropě v letech 2009–2015. Je uveden historický kontext celovečerního animovaného formátu a dospělého diváka jako cílové skupiny. Práce vychází z předpokladu, že filmy Persepolis a Vals Im Bashir před deseti lety určily nový směr, kterým se současná evropská animace ubírá. Na základě stanovených a popsaných kritérií práce seznamuje s tím, jaké filmy v daném období vznikly a co mají tyto snímky společného; jaké náměty, žánry, animační techniky, způsoby financování a šíření převládají. Dané filmy jsou vsazeny do souvislostí evropského animačního průmyslu jako celku a na základě analýzy těchto filmů i nových připravovaných projektů jsou stanoveny současné trendy a tendence oboru.
Postupy při plánování strategie filmového festivalu na příkladu 30. ročníku Famufestu
Gabrielová, Alžběta ; KALLISTA, Jaromír (vedoucí práce) ; RYCHECKÝ, Tomáš (oponent)
Cílem bakalářské práce je stanovení postupu tvorby strategické analýzy pro filmové festivaly. Postupy jsou demonstrovány na konkrétním příkladu filmového festivalu studentských filmů Famufest. Cílem práce je určení silných stránek a potenciálních budoucích hrozeb. V teoretické části je charakterizována struktura festivalu a specifika jeho organizování oproti jiným filmových festivalům v českém prostředí. Praktická část analyzuje festival na základě postupů strategické analýzy. Popsáno je současné fungování, stav činnost a další směr, kterým by se mohl festival ubírat.
Trendy výroby animovaného filmu
Příkaská, Barbora ; RYCHECKÝ, Tomáš (vedoucí práce) ; KALLISTA, Jaromír (oponent)
Ve své práci se snažím o zmapování současné situace a aktuálních trendů z hlediska tvůrčích, finančních a výrobních postupů. Zaměřuji se na filmovou, televizní i ostatní tvorbu. Největší důraz přitom kladu na úhel pohledu producenta. Po úvodní části, ve které se věnuji specifikům animovaného filmu, následují kapitoly zaměřující se na situaci v České republice. Kromě popsání současného dění na scéně animovaného filmu se snažím přiblížit využití principů animace v jiných odvětvích zábavního průmyslu. V poslední části své práce nabízím výstup z rozhovorů s producenty současných animovaných celovečerních filmů. Zajímaly mne okolnosti vzniku filmu, práce se scénářem, přístup k novým technologiím a konkrétní problémy související s realizací.
Festivaly a filmové přehlídky
Čintalanová, Lenka ; Černik, Jana (vedoucí práce) ; Šuster, Jan (oponent) ; Rychecký, Tomáš (oponent)
DP popisuje současnou festivalovou scénu v ČR. Představuje největší a nejdůležitější filmové festivaly a přehlídky konané každoročně na území naší republiky. Popisuje jejich stručnou historii s důrazem na proměny a vývoj mezi jednotlivými ročníky. Dále se věnuje jejich programovému schématu a doprovodnému programu. U vybraných festivalů detailněji popisuje statistické údaje z ročníků konaných v letech 2004, 2005 a 2006. Další část popisuje formy společnosti organizujících filmové festivaly a přehlídky. Následuje kapitola popisující základní možnosti financování festivalů, především možnosti získání státních dotací a grantů a také využití mezinárodních podpůrných programů a fondů. Práce se ve své poslední části věnuje pohledu producenta na smysl existence filmových festivalů, výběru festivalové strategie a popisu cesty po festivalech několika konkrétních českých filmů různých žánrů. V závěru práce je zhodnocení současné festivalové situace a zhodnocení, jak producenti českých filmů využívají možností nabízených filmovými festivaly v České republice.
Organizace filmového festivalu v podmínkách ČR
Pošta, Martin ; Mucha, Kryštof (vedoucí práce) ; Rychecký, Tomáš (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá specifiky organizace mezinárodního filmového festivalu v podmínkách ČR. Mapuje základní pravidla pořádání, organizace a fungování filmových festivalů, podrobný návod jak postupovat při jeho založení. Lze tedy mluvit spíše o pokusu vytvořit praktickou příručku, která na našem trhu chybí. Jelikož neexistuje žádná publikace, ani tištěná, ani na internetu, která by principy pořádání filmového festivalu tímto způsobem mapovala, autor vychází ryze z vlastní zkušenosti a zkušenosti jeho kolegů. Základními otázkami této práce jsou: Co je filmový festival a jak postupovat při organizaci filmového festivalu v České republice? A má to vůbec cenu?

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.