Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vývoj reklamy a marketingu automobilového průmyslu od 2. poloviny 20. století až po současnost
Míka, Matyáš ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Ryška, Přemysl (oponent)
Cílem této práce je posoudit vývoj reklamy a marketingu v oblasti automobilového průmyslu. Jsou řešeny především využívané apely v dobových reklamách na různých geograficky odlišných trzích a u jednotlivých automobilových značek. Práce je uvedena teoretickou částí, obsahující potřebnou teorii k porozumění řešené podstaty. Následuje metodologická pasáž, zachycující postupy užité v dalších kapitolách. Zvolený problém je vyřešen v praktické části, kde jsou analyzovány skutečnosti mající vliv na reklamu a její vývoj v automobilovém průmyslu. Provedeným výzkumem bylo zjištěno, že užité apely se v průběhu let vyvíjejí a jsou značně ovlivňovány okolními, především ekonomickými faktory. Byly také prozkoumány konkrétní dopady reklamy značky Škoda od roku 1989 do roku 2013. Na základě zjištěných údajů je tedy možné jasně definovat vývoj reklamy, její vliv a strukturu sdělení ve sledovaném období.

Viz též: podobná jména autorů
1 RYSKA, Petr
3 Ryska, Pavel
1 Ryska, Pavel,
3 Ryška, Pavel
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.