Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Mediální obraz Strany nezávislosti Spojeného království ve vybraných britských mediích před referendem o setrvání v EU
Rukavička, Tomáš ; Šafařík, Petr (vedoucí práce) ; Kasáková, Zuzana (oponent)
Tato bakalářská práce zkoumá mediální obraz Strany nezávislosti Spojeného království ve vybraných britských tištěných médiích od začátku roku 2016 až do dne referenda o setrvání Spojeného Království v Evropské unii, které se konalo ve čtvrtek 23. června 2016 a vešlo ve známost jako brexit. Práce sleduje množství a měsíční kulminaci výskytu vybraných témat, která se objevují ve spojení se stranou ve článcích vybraných a vytvořený mediální obraz z perspektivy populismu a euroskepticismu. Přes krátkou historii Strany nezávislosti Spojeného království obsahuje práce vysvětlení všech pojmů spojených s prováděnou analýzou. Vlastní analýza vybraných britských médií je provedena na základě dvou stanovených témat populismu a euroskepticismu. Pro jejich sledování byly použity tištěné novinové články deníků The Sun, Daily Mail a The Daily Mirror. Tyto tabloidy byly vybrány na základě jejich nákladu tisku ve vybraném období a jejich politické inklinace. Práce analyzuje všechny články v daném období obsahující zmínku o straně, tedy buď výraz UKIP, případně United Kingdom Independence Party, konkrétně 565 článků. Pro analýzu byla použita metoda obsahové analýzy, která sleduje po jednotlivých měsících, jakým poměrem se témata euroskepticismu a populismu objevovaly ve článcích před referendem oproti ostatním...
Mediální obraz Strany nezávislosti Spojeného království ve vybraných britských médiích v letech 2014-2016
Rukavička, Tomáš ; Šafařík, Petr (vedoucí práce) ; Váška, Jan (oponent)
Tato práce zkoumá mediální obraz Strany nezávislosti Spojeného Království v letech 2014-2016 ve vybraných britských médiích, kde sleduje společná klíčová slova, která média ve článcích o straně používají. Snaží se zjistit, zda se tato slova dají označit za hlavní v souvislosti s médii vytvářenými mediálními obrazy strany a na tyto obrazy navazujícím zařazením strany do politického spektra Spojeného království. Přes krátkou historii Strany nezávislosti Spojeného království - UKIP obsahuje práce kapitoly o pravicovém populismu a euroskepticismu. Následuje analýza vybraných britských médií na základě čtyř stanovených klíčových slov. Pro jejich sledování byly použity novinové články zpravodajství The Guardian, The Telegraph a BBC News. Vybrána byla slova a slovní spojení euroskepticismus, imigrace, kritika politického systému a organizační změny uvnitř strany. Práce analyzuje v 50 nejvíce relevantních článcích k těmto tématům z let 2014-2016 tendenci jejich používání s vyobrazením frekvence těchto slov ukazující vývoj jejich výskytu ve článcích. Tři analyzovaná média poskytla tři zobrazení UKIPu, která jsou sice různá, ale zároveň mají hodně společného. BBC News UKIP nazývalo stranou středně pravicovou, The Guardian s tímto výrokem do značné míry souhlasil, až na pár radikálnějších rysů, které ve...
Populistická rétorika jako strategie Strany nezávislosti Spojeného království
Rukavička, Tomáš ; Mejstřík, Martin (vedoucí práce) ; Kubát, Michal (oponent)
Populismus je fenomén, který se stává populárním napříč Evropou, posilňován imigrací a ekonomickou situací některých zemí. Tato práce se snaží prozkoumat, nakolik byla v letech 2014-2016 populistická rétorika strategií Strany nezávislosti Spojeného království, a to na zobrazení populistických témat používaných stranou v novinových článcích britských médií. Přes krátkou historii strany obsahuje pro jasný rámec pokus o definici populismu a vysvětlení pravicového populismu a zkoumá historii britského euroskepticismu posledních 40 let. Pro kvantitativní analýzu byly použity články zpravodajství The Guardian, The Telegraph a BBC News. Na čtyřech stanovených tématech - euroskepticismus, imigrace, kritika politického systému a organizační změny uvnitř strany - zkoumá v 50 nejvíce relevantních článcích k těmto tématům z let 2014-2016, zda se tendence používání populistických témat ve straně zvyšovala a dala by se tak označit za strategii strany. Počtem článků v jednotlivých letech zaměřených na dané téma a reflexí analýzy způsobu zobrazování strany danými médii, jsem se tuto skutečnost pokusil dokázat.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.