Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Vodojemy - Brno, Žlutý kopec
Rozsypal, Petr ; Poláš, Michal (oponent) ; Palaščák, Michal (vedoucí práce)
Areál vodojemů na Žlutém kopci je unikátní památkou technického charakteru, který má potenciál být atraktivní pro širokou veřejnost. Jeho jedinečnost nespočívá jen v interiérech jednotlivých vodojemů, ale i v rozlehlých rovinatých plochách zeleně, pod kterou jsou vodojemy ukryty. Vzhledem k rozloze a poloze areálu v rámci města by bylo nezodpovědné jej obětovat pouze turismu a ponechávat ho většinu času uzavřený veřejnosti. Jelikož jsem toho názoru, že má město Brno takto obětovaných podzemních staveb na své poměry více než dost, je cílem mojí práce najít způsob, jak tento areál smysluplně zapojit do struktury města, tak aby se stal co nejvíce její každodenní součástí
Město ve městě
Rozsypal, Petr ; Bořecký, Petr (oponent) ; Palaščák, Michal (vedoucí práce)
V současné době není mnoho volných stavebních pozemků v těsné blízkosti středu města, a proto je nutné, aby město vyhledávalo taková místa a prověřovalo jejich možné využití. Bakalářská práce se zabývá takovou „nevyužitou“ plochou v území vymezeném třemi ulicemi - ze severu ulicí Milady Horákové, z jihu ulicí Francouzkou a z východu ulicí Černopolní. Každá z těchto ulic má odlišný charakter, nejvíce odlišná je ulice Milady Horákové, která má i přes svou současnou podobu potenciál i parametry k tomu být městskou třídou. Vlastní architektonický návrh se zabývá parcelou na nároží ulic Francouzská a Milady Horákové, a navazuje tak na analytickou část, která určila vhodnou strategii pro rozvoj místa návrhem regulačního plánu.
Connectivity / Democratic City_Radnice pro Staré Brno
Beran, Jan ; Rozsypal, Petr (oponent) ; Palaščak, Michal (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem radnice na Mendlově náměstí. Prostor je v součastnosti místy chaotický s intenzivní dopravou, kterou je nutné zklidnit a navrátit prostoru reprezentativní podobu i funkci. V návrhu se proto pracuje se zadanou parcelou v situaci vítězné studie pro nové Mendlovo náměstí. Navrhovaný objekt je polyfunkční, s občanskou vybaveností i bydlením.
Vodojemy - Brno, Žlutý kopec
Rozsypal, Petr ; Poláš, Michal (oponent) ; Palaščák, Michal (vedoucí práce)
Areál vodojemů na Žlutém kopci je unikátní památkou technického charakteru, který má potenciál být atraktivní pro širokou veřejnost. Jeho jedinečnost nespočívá jen v interiérech jednotlivých vodojemů, ale i v rozlehlých rovinatých plochách zeleně, pod kterou jsou vodojemy ukryty. Vzhledem k rozloze a poloze areálu v rámci města by bylo nezodpovědné jej obětovat pouze turismu a ponechávat ho většinu času uzavřený veřejnosti. Jelikož jsem toho názoru, že má město Brno takto obětovaných podzemních staveb na své poměry více než dost, je cílem mojí práce najít způsob, jak tento areál smysluplně zapojit do struktury města, tak aby se stal co nejvíce její každodenní součástí
Město ve městě
Rozsypal, Petr ; Bořecký, Petr (oponent) ; Palaščák, Michal (vedoucí práce)
V současné době není mnoho volných stavebních pozemků v těsné blízkosti středu města, a proto je nutné, aby město vyhledávalo taková místa a prověřovalo jejich možné využití. Bakalářská práce se zabývá takovou „nevyužitou“ plochou v území vymezeném třemi ulicemi - ze severu ulicí Milady Horákové, z jihu ulicí Francouzkou a z východu ulicí Černopolní. Každá z těchto ulic má odlišný charakter, nejvíce odlišná je ulice Milady Horákové, která má i přes svou současnou podobu potenciál i parametry k tomu být městskou třídou. Vlastní architektonický návrh se zabývá parcelou na nároží ulic Francouzská a Milady Horákové, a navazuje tak na analytickou část, která určila vhodnou strategii pro rozvoj místa návrhem regulačního plánu.
Marketingový výzkum a analýza spotřebitelského vnímání privátních značek
Ziegelbauer, Jan ; Tahal, Radek (vedoucí práce) ; Rozsypal, Petr (oponent)
Cílem této diplomové práce je pomocí marketingového výzkumu zanalyzovat a vyhodnotit povědomí a spotřebitelské vnímání privátních značek, spotřebitelské postoje k nim a jejich vliv na spotřebitelovo nákupní rozhodování. Snahou je zjistit, jaký je rozdíl ve vnímání národní značky oproti privátním značkám vybraných obchodních řetězců, včetně míry a frekvence zastoupení privátních značek v nákupním koši spotřebitelů. První část práce je věnována teoretickému pohledu na problematiku značek, privátních značek a marketingového výzkumu. Následuje druhá část práce, která se soustředí na konkrétní privátní značky a analýzu nabídky těchto značek v České republice. Třetí a stěžejní část práce je dedikována samotnému marketingovému výzkumu a podrobné interpretaci jeho výsledků.

Viz též: podobná jména autorů
4 Rozsypal, Patrik
4 Rozsypal, Pavel
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.