Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Combining bracketed pictures
Roubíčková, Anna ; Holub, Viliam (vedoucí práce) ; Adámek, Jiří (oponent)
Světelný rozsah fotografovaných scén je často větší, než je digitální fotoaparát schopen zachytit. Tento problém bývá řešen několikanásobným vyfotografováním záběru s rozdílnými expozicemi (bracketing). Tato práce představuje program ImageLighter, který automaticky kombinuje sérii fotografií téže scény tak, aby obnovil její původní dynamický rozsah. Při kombinování algoritmus využívá veškerou dostupnou obrazovou informaci. Výsledek by tedy měl zachycovat počáteční rozložení jasu věrněji. Práce popisuje použité algoritmy a datové struktury a poskytuje srovnání s konkurenčními přístupy.
Založení sportovního klubu ve formě neziskové organizace typu spolku
Roubíčková, Anna ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Nekola, Jaroslav (oponent)
Název: Založení sportovního klubu ve formě neziskové organizace typu spolku Cíle: Hlavním cílem této diplomové práce je sestavení obecných manažerských standardů, využitelných jako pomůcka při zakládání sportovního klubu ve formě neziskové organizace typu spolku, a jejich následná aplikace v praxi při zakládání konkrétního sportovního klubu. Analyzováno bude pět již fungujících sportovních klubů, založených jako spolek resp. občanské sdružení. V prvním kroku bude provedena analýza dokumentů (především stanov analyzovaných sportovních klubů) a následně situační analýza těchto klubů. Na základě získaných poznatků budou zpracovány standardy a postupy, jež budou nápomocny manažerům při zakládání sportovního klubu formou spolku. Metody: V teoretické části došlo k nastudování všech potřebných oblastí založení sportovního klubu ve formě neziskové organizace typu spolku - oblast legislativy, hospodaření, managementu a marketingu. Záměrným, nepravděpodobnostním výběrem pak bylo vybráno pět sportovních klubů. Následně byla využita analýza dokumentů - stanov jednotlivých klubů. Následovala situační analýza sportovních klubů, k níž byly použity informace získané polo-strukturovanými rozhovory s představiteli jednotlivých klubů. Výsledky: Na základě výsledků analýzy dokumentů a situační analýzy sportovních...
Marketingový plán sportovního centra PRO-6 Squash centrum
Roubíčková, Anna ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Pavlík, Marek (oponent)
Název: Marketingový plán sportovního centra Pro-6 Squash centrum Cíle: Hlavním cílem této bakalářské práce je na základě provedení situační analýzy, navržení marketingového plánu sportovního centra - Squash centrum Pro-6 - v pražských Kyjích. Marketingový plán by měl především napomoci rozšířit klientelu a tím zajistit sportovnímu centru růst zisku v době, kdy potřebuje získat co nejvíce finančních prostředků na přestavbu centra. Metody: V této práci jsem potřebné informace k provedení situační analýzy získala díky polostrukturovaným rozhovorům s majiteli sportovního centra Pro-6. Situační analýza se skládala ze sestavení BCG matice, segmentace trhu, provedení analýzy konkurence pomocí scoring modelu a ze SWOT analýzy. Na základě výsledků situační analýzy byly vytyčeny marketingové cíle a pak pomocí marketingového mixu sestaven marketingový plán sportovního centra. Výsledky: Zjistila jsem, že sportovní centrum Pro-6 má na trhu vybudované své pevné místo a ve srovnání s konkurencí si vede poměrně dobře. Přesto je potřeba zvýšit zisk sportovního centra. Marketingový plán byl sestaven tak, aby tohoto cíle dosáhl a to především rozšířením klientely centra. Klíčová slova: Marketing sportovních služeb, situační analýza, SWOT analýza, scoring model, BCG matice, marketingový mix
Combining bracketed pictures
Roubíčková, Anna ; Adámek, Jiří (oponent) ; Holub, Viliam (vedoucí práce)
Světelný rozsah fotografovaných scén je často větší, než je digitální fotoaparát schopen zachytit. Tento problém bývá řešen několikanásobným vyfotografováním záběru s rozdílnými expozicemi (bracketing). Tato práce představuje program ImageLighter, který automaticky kombinuje sérii fotografií téže scény tak, aby obnovil její původní dynamický rozsah. Při kombinování algoritmus využívá veškerou dostupnou obrazovou informaci. Výsledek by tedy měl zachycovat počáteční rozložení jasu věrněji. Práce popisuje použité algoritmy a datové struktury a poskytuje srovnání s konkurenčními přístupy.
Mediální reflexe českého pavilonu na EXPO 2015 v českém a italském tisku
Roubíčková, Anna ; Sládková, Hana (vedoucí práce) ; Wolák, Radim (oponent)
Diplomová práce se zabývá mediální reflexí pavilonu České republiky na poslední proběhnuvší světové výstavě v českých a italských tištěných denících. Do výzkumného vzorku obsahové analýzy bylo zařazeno 12 deníků (Hospodářské noviny, Lidové noviny, Mladá fronta DNES, Právo, E15, Deník, Corriere della Sera, la Repubblica, La Stampa, Il Giornale, Il Messaggero, Il Sole 24 Ore), které byly sledovány v období od 1. 3. 2015 do 30. 11. 2015. Obsahová analýza 137 článků proběhla nejprve individuálně na úrovni obou států, poté byly porovnány mediální obrazy českého pavilonu v českém a italském tisku. Bylo zjištěno, že největší množství mediálních výstupů bylo shodně uveřejněno v měsíci květnu a v každé zemi výrazně dominoval právě jeden titul. Naopak primárním prvkem diferenciace mediálních reflexí se stal rozsah zájmu mediálních výstupů. Z referování výhradně o českém pavilonu či o informování o více národních zastoupeních vyplývají odlišnosti v dalších proměnných, kterými jsou kupříkladu základní tematická charakteristika článků či v nich nejakcentovanější zpravodajské hodnoty.
Postavení videoherního průmyslu mezi kreativními průmysly v České republice
Roubíčková, Anna ; Kubaš, Mario (vedoucí práce) ; Hanzlík, Jan (oponent)
Diplomová práce pojmenovaná "Postavení videoherního průmyslu mezi kreativními průmysly v České republice" přináší komplexní pohled na český videoherní trh, který byl vytvořen na základě dat čerpaných z mnoha místních i zahraničních odborných studií a s pomocí osobních rozhovorů s vybranými zástupci českého videoherního trhu. Bylo zjištěno, že videoherní průmysl v České republice si postupně vydobývá svoji ekonomickou pozici - jeho obrat dlouhodobě meziročně roste a vytváří tak stále větší část příjmů kulturních a kreativních odvětví. To vše se děje spontánně bez jakékoliv systematické podpory ze strany státu či územních samospráv, jaká je běžná v jiných evropských státech. O tuto podporu, zejména ve formě daňových úlev a propagace tvorby místních vývojářů v zahraničí (a z ní plynoucího přílivu zahraničních investorů), by přitom dle provedených rozhovorů subjekty figurující na videoherním trhu v České republice měly zájem. Je proto oprávněné se domnívat, že zavedení systému institucionální podpory by přispělo k vyřešení dvou nejpalčivějších problémů - nedostatečného finančního a marketingového zázemí - na kterých se oslovení představitelé různých segmentů videoherního trhu shodli. V návaznosti na odstranění těchto největších překážek rozvoje by se proces utváření silného postavení českého videoherního průmyslu signifikantně zrychlil. Všechny výše zmíněné skutečnosti společně s mnoha dalšími aspekty reflektuje SOAR analýza, jež celou práci uzavírá.

Viz též: podobná jména autorů
1 Roubíčková, Adéla
4 Roubíčková, Alena
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.