Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
20th century haiku in English
Roubíček, Jan ; Quinn, Justin (vedoucí práce) ; Houskova, Mariana (oponent)
Tato práce pojednává o haiku spisovatelů anglosaské provenience. Zaměřuje se především na haiku Jamese Merrilla a Paula Muldoona, a také na anglicky psanou tvorbu publikovanou v on-line žurnálech Shamrock a Roadrunner. Je rozdělena na úvod a pět kapitol, včetně závěru. První kapitola je úvodem do problematiky haiku, obsahujícím nejprve stručný popis forem haiku a haibun s jejich formálními a obsahovými náležitostmi a specifiky; dále průřez dějin japonského haiku od jeho počátků ve formě tanka, přes dílo Matsua Bashóa, včetně jeho poetického deníku, až do svého vyčlenění a novodobého pojetí v díle Masaoky Shikiho; dále stručné vysvětlení prozodických rozdílů mezi angličtinou a japonštinou; nakonec uvádíme poněkud obsáhlejší oddíl týkající se dějin anglicky psaného haiku, zejména na území USA: prvním obdobím bylo období zájmu o exotično japonské poezie a také snahy o nápodobu haiku v dílech Imagistů; druhým pak období Beatniků, kdy došlo k hlubšímu pochopení duchovní tradice, která s haiku souvisí; třetím je pak období přizpůsobení, zdomácnění a vážnějšího zájmu o celou tradici haiku a souvisejících forem, které trvá dodnes.
Event Marketing - manuál úspěšného eventu
Roubíček, Jan ; Chocholoušek, Michal (vedoucí práce) ; Ladislav, Ladislav (oponent)
Tato práce se zabývá syntézou a hodnocením aktivit event marketingu na sportovních akcích. Mimo sestavení manuálu na úspěšnou, nabízí subjektivní i objektivní návrhy ke zlepšení některých praktik. Organizačního manuálu bylo docíleno polostrukturovaným rozhovorem s dvěma skupina pořadatelů běžeckých akcí. Jedna skupina pořádá seriál RunTour, tedy zaběhlý event a druhá je teprve ve fázi příprav, na níž je ukázáno, ve které fázi organizace vstupuje event marketing do plánu. Práce v textu nabízí přehled event marketingových aktivit sponzorů, tj. trendů na trhu a na konci vše shrnuje v ucelený seznam kroků a schéma, které k úspěšnému eventu povedou, což je i hlavním přínosem práce.
20th century haiku in English
Roubíček, Jan ; Houskova, Mariana (oponent) ; Quinn, Justin (vedoucí práce)
Tato práce pojednává o haiku spisovatelů anglosaské provenience. Zaměřuje se především na haiku Jamese Merrilla a Paula Muldoona, a také na anglicky psanou tvorbu publikovanou v on-line žurnálech Shamrock a Roadrunner. Je rozdělena na úvod a pět kapitol, včetně závěru. První kapitola je úvodem do problematiky haiku, obsahujícím nejprve stručný popis forem haiku a haibun s jejich formálními a obsahovými náležitostmi a specifiky; dále průřez dějin japonského haiku od jeho počátků ve formě tanka, přes dílo Matsua Bashóa, včetně jeho poetického deníku, až do svého vyčlenění a novodobého pojetí v díle Masaoky Shikiho; dále stručné vysvětlení prozodických rozdílů mezi angličtinou a japonštinou; nakonec uvádíme poněkud obsáhlejší oddíl týkající se dějin anglicky psaného haiku, zejména na území USA: prvním obdobím bylo období zájmu o exotično japonské poezie a také snahy o nápodobu haiku v dílech Imagistů; druhým pak období Beatniků, kdy došlo k hlubšímu pochopení duchovní tradice, která s haiku souvisí; třetím je pak období přizpůsobení, zdomácnění a vážnějšího zájmu o celou tradici haiku a souvisejících forem, které trvá dodnes.
Management diverzity se zaměřením na problematiku genderu v organizacích
Roubíček, Jan ; Bedrnová, Eva (vedoucí práce) ; Pauknerová, Daniela (oponent)
Tato diplomová práce zahrnuje teoretická východiska historického a biologického charakteru k problematice genderové diverzity v organizacích, stejně jako polemiku s zažitými východisky managementu diverzity a rovných příležitostí. V práci je prezentován dotazníkový průzkum na toto téma provedený u respondentů ve třech vybraných organizacích působících v ČR.
Marketing ve sportu
Roubíček, Jan ; Horová, Olga (vedoucí práce) ; Šulák, Jiří (oponent)
Na základě dostupných informací je cílem následující práce aplikovat skutečnosti sportovního odvětví na vybraná marketingové témata. V práci nepůjde pouze o jinou interpretaci již dříve prezentovaných a k účelu práce zjištěných myšlenek, ale také o prezentaci teorií a myšlenek nových, o zjištěná fakta se pouze opírajících. Smyslem práce je v co nejkomplexnějším smyslu představit problematiku sportovního marketingu a demonstrovat jeho aplikaci v praxi, to vše doplněno o úskalí tohoto odvětví a o zamyšlení nad vyhlídkami do budoucnosti.

Viz též: podobná jména autorů
1 Roubíček, Jiří
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.