Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Sexuální asistence jako objekt mediální spektakularizace
Rokosová, Anna ; Hasmanová Marhánková, Jaroslava (vedoucí práce) ; Balon, Jan (oponent)
V mé diplomové práci se zabývám problematikou mediální spektakularizace v kontextu poskytování služby sexuální asistence. Má práce obsahuje kritickou diskurzivní analýzu vybraných online příspěvků s tímto tématem u vybraných českých médií. Těmito médii jsou Novinky.cz, iDnes.cz, Aktuálně.cz a Blesk.cz. Jelikož v Česku začala být poprvé tato služba poskytována na podzim roku 2015, využívám aktivnější debaty na toto téma právě v pozdějších letech. Cílem mé diplomové práce je upozornit na spektakularizaci tématu sexuální asistence ve vybraných médiích, identifikovat legitimizační prostředky a definovat diskurzivní roviny, které se v mediálním prostoru objevují. Následně se zaměřuji na aktéry, kteří se na téma sexuální asistence v médiích vyjadřují, ať už aktivně či nikoliv. Důležitým tématem mé práce je normativita, jakožto sociální konstrukt (disability studies, sociální role) a stigmatizace s tím spojená. Následně využívám vybraných médií, kde analyzuji transformaci tématu skrze jeho spektakularizaci a poukazuji na disciplinaci tématu přes jeho rámec. Upozorňuji ve své práci na to, v jaký sociální obraz média službu sexuální asistence přetváří, jak se zde odráží detabuizace tématu, jak se zde promítají představy o genderových rolích, normativita tělesnosti a sexuality či stereotypizace, a jaké...
Mobilita žáků na pražských gymnáziích z pohledu učitelů
Rokosová, Anna ; Kohoutek, Jan (vedoucí práce) ; Veselý, Arnošt (oponent)
této práci se zabývám problematikou mobility žáků skrze případovou studii vybraných gymnázií v Praze. aměřuji především na hlubší prozkoumání postojů učitelů k odchodům žáků z gymnázií, jejich náhled na příčiny odchodů či jejich důsledky. Dále se snažím zaměřit na preventivní opatření jednotlivých škol a funkc učitele jakožto aktéra prevence i intervence. poslední řadě mě zde zajímá informovanost učitelů o problematice odchodů žáků z gymnázií na kterých působí. Data, které získám pomocí kvalitativního dotazování, budu nich odpovědi na mé výzkumné otázky. Abych dostala podrobnější náhled na danou problematiku, využívám ve své práci techniku polostrukturovaných rozhovorů s pěti učiteli pražských gymnázií. Tyto data analyzuji a výsledky interpretuji. Přínos mé práce především umožnění podrobnějšího náhledu na mobility žáků. To může přispět dalším zkoumáním a tvorbě nových opatření. P učitelů jsou různorodé. Liší se ť už náhledem na příčiny či důsledky odchodů žáků, důležitostí preventivních opatření anebo náhledem na roli rodiny. Výpovědi, které zodpovídají mé výzkumné otázky, jsem rozdělila do kategorií dle podobnosti a analyzovala jejich četnost a důležitost pro mé

Viz též: podobná jména autorů
3 Rokosová, Alena
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.