Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Mediální obraz nakladatelství Knižní klub (1992-2018)
Ročková, Anna ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Čeňková, Jana (oponent)
Diplomová práce Mediální obraz nakladatelství Knižní klub (1992-2018) se zabývá tím, jak o nakladatelství Knižní klub referovala vybraná česká periodika. V první části je popsán vývoj knižního a nakladatelského trhu, a to od počátku rozvoje knihtisku přes všechna historická období, která český národ potkala. Další část diplomové práce je věnována samotnému nakladatelství Knižní klub a všemu, co s ním souvisí. Navazující kapitola pak mapuje všechny společnosti, které kdy Knižní klub během jeho působení na českému trhu vlastnily. Samotná mediální analýza je rozdělena do dvou velkých kapitol, a to dle období, v němž byla vybraná periodika analyzována. První z těchto kapitol se zaměřuje na léta od roku 1992 do roku 2013 a analyzována v ní jsou tištěná periodika, která v té době byla v České republice aktivní, druhá se věnuje medializaci nakladatelství Knižní klub v letech 2014 až 2019. V této druhé kapitole jsou analyzována kromě tištěných periodik i online média, jejichž vliv v těchto letech vzrostl. Pro získání výsledků byla využita metoda Kvantitativní obsahové analýzy, která je na počátku této druhé části analýzy popsána a vysvětlena.
Postoj politických stran ke kandidatuře jejich členů na funkci prezidenta České republiky
Ročková, Anna ; Perottino, Michel (vedoucí práce) ; Švec, Kamil (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá postojem politických stran ke kandidatuře jejich členů na funkci prezidenta republiky. V bakalářské práci jsou analyzovány obě přímé volby prezidenta, které proběhly v letech 2013 a 2018. V popředí zájmu jsou především kandidáti, které ve volbách vystupovali pod hlavničkou některé české politické strany. V minulosti v České republice i v tehdejším Československu převládalo přesvědčení, že prezident by měl být nadstranický, a proto tato práce mapuje, jak se k tomu staví současné politické strany a jaké k tomu mají důvody. V bakalářské práci je podpora a vyjádření politických stran analyzováno ve vybraných textech, především v mediálních článcích a v prohlášení politických stran. Analýza se týká i toho, zda strany svého kandidáta podpořily jen verbálně, či zda mu na politickou kampaň přispěly finančně či mu vypomohly jinými způsoby. Jednou z částí této práce jsou i rozhovory s kandidáty a členy či předsedy politických stran. Rozhovory se týkaly toho, zda by politické strany měly stavět své kandidáty do prezidentských voleb či nikoliv. Součástí práce je i obecný základní rámec týkající se přímé volby prezidenta a podmínek, kterým kandidáti během volební kampaně podléhají.
Analýza a komparace mediálního ohlasu politických kampaní Miloše Zemana a Karla Schwarzenberga před prezidentskými volbami v roce 2013
Ročková, Anna ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Moravec, Václav (oponent)
Bakalářská práce se zabývá mediálním ohlasem volebních kampaní kandidátů na prezidenta Miloše Zemana a Karla Schwarzenberga, kteří postoupili do druhého kola prezidentské volby, ve vybraných médiích, konkrétně v Mladé frontě Dnes, Hospodářských novinách, Lidových novinách, Právu a na serverech iDnes, iHned a lidovky.cz. Přímá volba se konala v roce 2013 a jednalo se o historicky první přímou volbu hlavy státu v historii republiky, a proto jí byla věnována pozornost jak v médiích, tak ve společnosti. Tato bakalářská práce se snaží s časovým odstupem zhodnotit, jak vybraná média referovala o kandidátech druhého kola přímé volby a zda se o kandidátech a jejich kampaních psalo spíše v online či v tištěných médiích. Dalším cílem této práce je zjistit, jestli některý z kandidátů použil v období mezi prvním a druhým kolem volby negativní kampaň vůči svému soupeři. Teoretická část se věnuje především obecným pojmům, pozadí přímé volby prezidenta, kandidátům a také vybraným médiím, v praktické části se nachází samotné analýzy mediálního ohlasu vybraných médií, komparace online a tištěných médií a také obsahová analýza přímých řečí obou kandidátů, aby bylo zjištěno, zda některý z nich použil negativní kampaň.

Viz též: podobná jména autorů
2 Ročková, Aneta
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.