Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Rozbor komunikační strategie lokálních lihovarů za třetí republiky, přípěhy tří podnikatelů
Rieger, Matyáš ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Koudelková, Petra (oponent)
Cílem práce je probádat zatím jen okrajově popsanou éru dobového marketingu a poskytnout odpověď na otázku, zda se v komunikaci směrem k zákazníkovi projevoval strach z nového třídního rozdělení. Vycházím z předpokladu, že se do komunikace firem a jednotlivých aspektů marketingu vždy promítá doba a pohled majitelů. Součástí výzkumu bude také objasnění čistě praktického procesu návrhů marketingových materiálů a výběru komunikačních kanálů, které se výrazně lišily od toho, jak je známe dnes.
Propagace soukromé lokální značky za třetí republiky: případová studie lihovaru Rudolfa Poborského
Rieger, Matyáš ; Klimeš, David (vedoucí práce) ; Halada, Jan (oponent)
Propagace soukromé lokální značky za třetí republiky: případová studie lihovaru Rudolfa Poborského Abstrakt Tato bakalářská práce měla za cíl zkoumat, jak se na komunikaci firem projevoval nástup komunistické moci, která sice zprvu deklarovala existenci menších podniků, ale později docházelo k jejich likvidaci. Analýza komunikace značek vystihuje témata dané doby a v takto lokálním měřítku také postoje podnikatelů. Případová studie rodinného lihovaru přibližuje situaci velmi lidským způsobem a ukazuje osobní příběhy majitelů, spíše než hlubší výzkum politické situace. Práce se snaží ukázat, jakým způsobem postoj majitele přispívá ke komunikaci se zákazníky, a v jaké situaci se podniky za třetí republiky nacházely. V tomto případě zobecňuji závěry z případové studie ukázkou několika podniků ze stejného oboru. Výzkum jsem prováděl především z materiálů v rodinném archivu, kde se nachází velmi reprezentativní vzorek firemní komunikace doplněné o osobní korespondenci majitele. V historických částech jsem čerpal z knihy Karla Kaplana - Proměny české společnosti 1948-1960 a k výzkumu ekonomické situace dané doby jsem použil publikaci Jakuba Rákosníka - Kapitalismus na kolenou. Výzkum ukázal, že podnikatelé uměli své postoje do komunikace obratně zapojit. Jednotlivé prvky reklamy ostře kolidovaly s deklarovanými...

Viz též: podobná jména autorů
4 Rieger, M.
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.