Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 16 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Srovnání green marketingu a greenwashingu.
Horychová, Tereza ; Šmída, Zbyněk (vedoucí práce) ; Riedl, Marcel (oponent)
Tato diplomová práce seznamuje čtenáře s oblastí zeleného marketingu (s tzv. green marketingem) a odkrývá i jeho méně známou, stinnou stránku - greenwashing. V práci jsou tyto pojmy definovány a rozebrány z hlediska jejich vývoje, konceptu a typologie. Práce má za cíl zjistit míru výskytu greenwashingu, tedy možnosti dosáhnout environmentální image bez ekologických aktivit a porovnat ji s rozsahem skutečného zeleného marketingu. V praktické části je proveden rozbor 50 nejhodnotnějších společností dnešní doby, které jsou lidmi považovány za šetrné vůči životnímu prostředí. Tímto rozborem jsou získána potřebná data. Výsledků je dosaženo provedením komparativní analýzy, která odhalí, jaké společnosti se greenwashingu dopouští. Vyhodnocením analýzy je zjištěn poměr výskytu green marketingu a greenwashingu, nejčastější výskyt jednotlivých technik greenwashingu a v jakých oborech se greenwashing nejčastěji vyskytuje. Toto vyhodnocení je prezentováno ve výsledcích práce.
Certifikace spotřebitelského řetězce lesních produktů v České republice
Rusnak, Mariya ; Dudík, Roman (vedoucí práce) ; Riedl, Marcel (oponent)
Tato práce popisuje současný stav certifikace spotřebitelského řetězce lesních produktů v České republice. Obsahuje základní pojmy související s certifikací a důvody vzniku požadavků na certifikaci v lesním hospodářství. Součásti práce jsou také výsledky z mezinárodního dotazníkového průzkumu.
Komunikační strategie dřevařské firmy s využitím business modelu canvas
Toms, Petr ; Riedl, Marcel (vedoucí práce) ; Lenka, Lenka (oponent)
Cílem mé práce je definovat problematiku business modelu Canvas v současnosti včetně jeho použití u vybrané dřevařské firmy s využitím nástrojů public relations, analýzy komunikačního mixu. V teoretické části je podrobně popsán business model Canvas a obecně osvětlen význam komunikace v marketingovém prostředí včetně otázky použití nástrojů marketingové komunikace. V praktické části je pomocí business modelu Canvas analyzován a zhodnocen současný stav komunikačního mixu u vybrané dřevařské firmy. Následně jsou doporučeny možnosti zlepšení stávajícího marketingového a komunikačního systému.
Komunikace a vztahy s veřejností se zaměřením na chráněná území jižní Moravy
Sahánková, Žaneta ; Riedl, Marcel (vedoucí práce) ; Jarský, Vilém (oponent)
Abstrakt Tato práce se zabývá komunikací a jejími druhy, komunikací s veřejností a marketingovou komunikací ve vztahu k lesu jako součástí přírody, chráněným územím a jejich postavením v ochraně přírody. Cílem této bakalářské práce je návrh komunikační strategie a komunikačního mixu chráněných území jižní Moravy pro komunikaci s veřejností. Dále je zde vysvětlen pojem public relations a jeho celá životní dráha. Další část se zabývá zvolením subjektů z regionu a popisem jednotlivých vybraných chráněných území jižní Moravy a jejich komunikací s veřejností. Formou dotazníkového šetření jsou zkoumáni studenti na dvou středních školách s cílem zjistit, jak jsou chráněné území vnímány studenty. Dále jsou provedeny pohovory s pedagogy pro zjištění jejich názoru k dané problematice. Dále jsou provedeny pohovory s pedagogy pro zjištění jejich názoru k dané problematice. V práci je použita analýza komunikační strategie chráněných krajinných oblastí a národního parku. Na základě konečných výsledků výzkumu jsou zvoleny relevantní návrhy pro zlepšení komunikace.
Rozbor marketingového mixu prodejce nábytku
Brendelová, Tereza ; Riedl, Marcel (vedoucí práce) ; Jarský, Vilém (oponent)
Tato bakalářská práce pojednává o benchmarkingu na úrovni marketingového mixu zvoleného subjektu, kterým je prodejce nábytku Asko nábytek s.r.o., a o souvisejících tématech jako je marketing, marketingový mix, benchmarking a SWOT analýza. Práci je možno logicky rozčlenit na úvod, cíle a metodiku, teoretickou a praktickou část, diskuzi a závěr. V úvodu a kapitole cíle a metodika práce je shrnut důvod výběru tématu práce, postup jejího vypracování a očekávané cíle. V teoretické části jsou vymezeny důležité pojmy a praktická část obsahuje vlastní výzkum. Diskuze je určena pro zhodnocení výsledků a v závěru jsou uvedeny poznatky z celé bakalářské práce.
Aplikace projektového řízení při realizaci menších dřevěných rekreačních staveb
Matiáš, Jan ; Riedl, Marcel (vedoucí práce) ; Červený, Luboš (oponent)
Bakalářská práce pojednává o využití projektového řízení v praxi. Praxí se v tomto smyslu uvažuje o dřevařství a stavebnictví, respektive kombinace obojích. Výstavba dětského hřiště, skládajícího se převážně z dřevěných částí, je popsána formou projektu. V začátku jsou definovány důležité pojmy k pochopení problematiky a nastínění obecných zásad a pravidel pro tvorbu projektu. V praktické části se pak přes dekompozici jednotlivých činností dostává k seznamu prvků, na kterých je proces demonstrován. Nejstěžejnější částí práce je pak kapitola s detailním popisem činností a časovým harmonogramem. Časové plánování metodami CPM a PERT, pak tyto dílčí kroky graficky mapují. V diskuzi jsou zmíněny možnosti využití projektového řízení i se softwarovou podporou. Závěr práce pojednává o výhodách a nevýhodách užití projektové řízení u drobných subjektů, zabývající se problematikou realizace obdobných staveb.
Aplikace projektového řízení při realizaci dřevostavby
Mareš, Vít ; Riedl, Marcel (vedoucí práce) ; Červený, Luboš (oponent)
V mé diplomové práci jsem aplikoval projektové řízení při optimalizaci činností při realizaci dřevostavby. Použil jsem metody PERT a CPM a následně porovnal jejich přínos při využití v praxi při realizaci dřevostavby historického barokního krovu. Navrhl jsem metodiku klasifikace roztřídění náhodných vlivů při realizaci dřevostavby, která bude použitelná v praxi při řízení projektů. Následně jsem konfrontoval odhady doby trvání projektu vypočtených dle zmíněných metod s reálným průběhem stavby historického krovu.
Marketingový audit zvoleného subjektu
Trpák, Pavel ; Riedl, Marcel (vedoucí práce) ; Šmída, Zbyněk (oponent)
Cílem práce je realizace marketingového auditu ve firmě Dřevocentrum CZ, která obchoduje s dřevařskými výrobky. V teoretické části se věnuje pojmům jako marketing, marketingový mix, mystery shopping, marketingový výzkum a benchmarking. V praktické části se zpracovávají jednotlivé analýzy marketingového auditu. Zkoumá se sortiment, ceny, komunikace a tržní podíly. Ty se následně porovnávají s konkurencí. Získané informace se vyhodnocují a na závěr se předkládají nápady pro zlepšení marketingové efektivnosti podniku.
Zlepšení systému řízení kvality v dřevozpracujícím podniku s ohledem na změny trhu
Šumský, Vladimír ; Riedl, Marcel (vedoucí práce) ; Dudík, Roman (oponent)
Diplomová práce je zaměřená na vypracování návrhu ke zvýšení kvality výroby a výrobních procesů u zvoleného subjektu z oblasti dřevozpracujícího průmyslu s ohledem na požadavky trhu a marketingu. Autor nejprve uvedl a vysvětlil základní pojmy, jako jsou metody pro podporu řízení, marketing a kvalita. Byly analyzovány stávající procesy ve firmě Dřevotvar družstvo, a to ve všech jejich provozovnách s využitím auditu procesů systému řízení kvality. Poté se autor zabýval optimalizací hlavních procesů ve vybraném subjektu. Na základě získaných dat bylo navrženo doporučení, které má vést ke zvýšení kvality výroby a výrobních procesů.
Formulace a implementace strategie podniku
Metzker, Štěpán ; Dudík, Roman (vedoucí práce) ; Riedl, Marcel (oponent)
Bakalářská práce je zaměřena na strategické řízení, na formulaci a implementaci strategie podniku. Teoretická část seznamuje s definicemi základních pojmů, principy a postupy při strategickém řízení podniku. Praktická část vychází z teoretické a je v ní provedena analýza současné situace společnosti Credit One, a.s., založená na dlouhodobém pozorování chodu společnosti, rozhovorech s jejím vedením a na interních materiálech. Na tuto analýzu navazuje řešení samotného cíle práce, kterým je navrhnout odpovídající strategii pro tuto společnost a kroky, jež povedou k jejímu úspěšnému zavedení.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 16 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
1 Riedl, Martin
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.