Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh betonové konstrukce jednolodní haly
Richtr, Jan ; Šiška, Radek (oponent) ; Strnad, Jiří (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem jednolodní železobetonové montované haly s jeřábovou dráhou. Předmětem návrhu a posouzení jsou prvky nosného příčného rámu. Sedlový vazník společné se sloupy je posouzen na MSÚ a MSP. Další část návrhu se zabývá návrhem železobetonového opláštění z panelů. Panely jsou navrženy na MSÚ na mimořádné účinky zatížení. Diplomová práce se zabývá i možným dodatečným prědepnutím sloupů předpínací výztuží a možností osazení haly jeřábem s větší nosností
Kaple z monolitického betonu
Richtr, Jan ; Požár, Michal (oponent) ; Strnad, Jiří (vedoucí práce)
Téma bakalářské práce je návrh a posouzení monolitické betonové kaple. Posudek je rozdělen na jednotlivé konstrukční prvky. Pro zjištění vnitřních sil jsou zvoleny zjednodušené modely konstrukce a 3D softwarové modely.
Kaple z monolitického betonu
Richtr, Jan ; Požár, Michal (oponent) ; Strnad, Jiří (vedoucí práce)
Téma bakalářské práce je návrh a posouzení monolitické betonové kaple. Posudek je rozdělen na jednotlivé konstrukční prvky. Pro zjištění vnitřních sil jsou zvoleny zjednodušené modely konstrukce a 3D softwarové modely.
Čas a zvuk ve filmu
Richtr, Jan ; KUDLÁČ, Jakub (vedoucí práce) ; REJHOLEC, Pavel (oponent)
Tématem této diplomové práce je vnímání času v audiovizuálním díle. Zvláštní pozornost je zde věnována zvukové složce audiovizuálního díla, z jejíž perspektivy je na fenomén času nahlíženo. Nejprve nás stručně seznamuje s tím, jak se vyvíjelo chápání času v rámci filozofického kontextu. Další část pak představuje film jako médium, které ze své formální podstaty přináší nové podněty, které dále rozvíjejí dosavadní přemýšlení o čase. Po tomto uvedení do problematiky se práce zaměřuje na způsob vnímání času v rámci samotného zvuku, potažmo hudební skladby. Vychází zde z poznatků psychoakustiky a především pak z teoretických úvah francouzského skladatele Gérarda Griseye, ke kterým se snaží nacházet paralely v kontextu zvukové dramaturgie filmového díla. Poslední část se věnuje časovým vztahům vzešlým ze vztahu filmového obrazu a zvuku. Snaží se zde problematizovat a následně zobecnit specifické formální vztahy v rámci audiovizuálního díla, mající vliv na subjektivní vnímání času.
Degradace zvukové kvality jako prostřede k zvukové dramaturgie
Richtr, Jan ; MELCHER, Jiří (vedoucí práce) ; ČENĚK, Jan (oponent)
Bakalářská práce se zabývá degradací zvukové kvality a jejím využitím ve filmové zvukové dramaturgii. Pomocí úvodního historického exkurzu zkoumá genezi vzniku zvukového zkreslení a proměny vnímání této složky zvuku v kontextu světové kinematografie. V dalších částech pak na konkrétních příkladech rozebírá roli zvukového zkreslení jako formotvorného prostředku vycházejícího jak z daných technických možností, tak z uměleckých záměrů autorů díla. Cílem této práce je v souvislostech nastínit fenomén zvukového zkreslení, spjatého se záznamovým a reprodukčním řetězcem. Ukázat jakým způsobem zprvu nezamýšlená, později i záměrná přítomnost této zvukové složky ovlivňuje filmovou estetiku a dramaturgii.
Distribuce a transport fosforu v malých zemědělských povodích
RICHTR, Jan
Diplomová práce se zabývá koncentracemi a prostorovou distribucí přístupného P a jeho hlavních vazebných partnerů v půdách malých zemědělských povodí a vztahem těchto látek ke koncentracím hlavních forem P v odtocích z těchto povodí.
Mobilita fosforu v povodí a metody jeho stanovení
RICHTR, Jan
Tato práce popisuje na základě literární rešerše současné znalosti o pohybu a chování fosforu v povodí a z tohoto pohledu zhodnocuje metody jeho stanovení.

Viz též: podobná jména autorů
7 RICHTR, Jan
1 Richtr, J.
1 Richtr, Jakub
4 Richtr, Jiří
1 Richtr, Josef
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.