Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh rozvoje manažera
Prášek, Ondřej ; Remiš, Ivo (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Cílem mé bakalářské práce je stanovit návrh, jak by se měl manažer rozvíjet, na jaké schopnosti je potřeba klást důraz v různých fázích jeho rozvoje a jaké jsou klíčové stránky správného manažera. Teoretická část práce se zabývá problematikou manažera a jeho rozvoje. Řeší a snaží se odpovědět na otázky, jak nejlépe by se manažer měl rozvíjet a co by pro svůj rozvoj měl dělat. Výstupem mé práce je vlastní návrh a doporučení pro mladého ambiciózního manažera. Toto mé doporučení je vytvořeno na základě kombinace kvalitativního i kvantitativního zkoumání.
Návrh rozvoje manažera
Prášek, Ondřej ; Remiš, Ivo (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Cílem mé bakalářské práce je stanovit návrh, jak by se měl manažer rozvíjet, na jaké schopnosti je potřeba klást důraz v různých fázích jeho rozvoje a jaké jsou klíčové stránky správného manažera. Teoretická část práce se zabývá problematikou manažera a jeho rozvoje. Řeší a snaží se odpovědět na otázky, jak nejlépe by se manažer měl rozvíjet a co by pro svůj rozvoj měl dělat. Výstupem mé práce je vlastní návrh a doporučení pro mladého ambiciózního manažera. Toto mé doporučení je vytvořeno na základě kombinace kvalitativního i kvantitativního zkoumání.
Podnikatelský plán na rozšíření společnosti TOP servis spol. s r.o.
Remiš, Ivo ; Horská, Jarmila (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na podnikatelský plán, který má posloužit pro vytvoření pobočky. Pobočka má za úkol rozšířit obchodní oddělení společnosti TOP servis spol. s r.o. V práci jsou vypočítány náklady na vzniklou pobočku a případné zisky. A taky navrhnout novou organizační strukturu v podniku.
Marketingová strategie pro společnost TOP servis spol. s r.o
Remiš, Ivo ; Kuchař, Vladimír (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá změnou marketingové strategie podniku TOP servis spol. s r.o. pomocí obsahového marketingu. V práci je popsána realizace obsahového marketingu, uvedeny jsou také finanční částky za publikace obsahu. Na závěr jsou zmíněny výhody a nevýhody obsahového marketingu aplikované na tuto konkrétní firmu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.