Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Interaktivní centra ve výuce fyziky - konkrétní aplikace
Razímová, Alice ; Drozd, Zdeněk (vedoucí práce) ; Kekule, Martina (oponent)
Hlavním cílem této bakalářské práce bylo vytvořit strukturovaný popis experimentů, spadajících do učiva středních škol, instalovaných v science centru iQpark v Liberci. Celkem bylo vybráno a popsáno 84 interaktivních exponátů, které byly rozčleněny do 6 hlavních témat a dále 23 podtémat. Popis každého z exponátů doplňují fotografie, náměty pro diskuzi se studenty, originální žákovský popis iQparku, případně video provedeného experimentu. Pro tento přehled pokusů byly vytvořeny webové stránky, na kterých je volně dostupný široké veřejnosti. Vytvořená databáze je určena především učitelům střední škol, kteří plánují se svými studenty cestu do iQparku. Text bakalářské práce čtenáře také seznámí s pojmem science centrum. Rovněž je zde popsán i vývoj science center v České republice.
Integrace interaktivních center do mimoškolní výuky fyziky - konkrétní náměty pro iQpark v Liberci
Razímová, Alice ; Drozd, Zdeněk (vedoucí práce) ; Gottwald, Stanislav (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá tvorbou fyzikálně zaměřených pracovních listů pro studenty středních škol, kteří navštívili science centrum iQlandia. V první části práce jsou popsány typy pracovních listů a úloh v nich. Rovněž jsou zmíněny zásady, které by měly být při tvorbě pracovních listů dodržovány. Druhá část se týká šesti pracovních listů vytvořených v rámci této diplomové práce. Každý text a úloha v pracovním listu je doplněna o didaktickou poznámku či komentář. U úloh je navíc uvedena procentuální úspěšnost studentů, kteří tyto listy vyplňovali v rámci pilotáže. Pilotáž probíhala na třech gymnáziích na studentech prvního až třetího ročníku vyššího gymnázia. Její součástí bylo i drobné dotazníkové šetření, jehož výsledky jsou v práci rovněž rozebrány. Pracovní listy budou volně dostupné na webových stránkách iQlandie. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Integrace interaktivních center do mimoškolní výuky fyziky - konkrétní náměty pro iQpark v Liberci
Razímová, Alice ; Drozd, Zdeněk (vedoucí práce) ; Gottwald, Stanislav (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá tvorbou fyzikálně zaměřených pracovních listů pro studenty středních škol, kteří navštívili science centrum iQlandia. V první části práce jsou popsány typy pracovních listů a úloh v nich. Rovněž jsou zmíněny zásady, které by měly být při tvorbě pracovních listů dodržovány. Druhá část se týká šesti pracovních listů vytvořených v rámci této diplomové práce. Každý text a úloha v pracovním listu je doplněna o didaktickou poznámku či komentář. U úloh je navíc uvedena procentuální úspěšnost studentů, kteří tyto listy vyplňovali v rámci pilotáže. Pilotáž probíhala na třech gymnáziích na studentech prvního až třetího ročníku vyššího gymnázia. Její součástí bylo i drobné dotazníkové šetření, jehož výsledky jsou v práci rovněž rozebrány. Pracovní listy budou volně dostupné na webových stránkách iQlandie. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Interaktivní centra ve výuce fyziky - konkrétní aplikace
Razímová, Alice ; Drozd, Zdeněk (vedoucí práce) ; Kekule, Martina (oponent)
Hlavním cílem této bakalářské práce bylo vytvořit strukturovaný popis experimentů, spadajících do učiva středních škol, instalovaných v science centru iQpark v Liberci. Celkem bylo vybráno a popsáno 84 interaktivních exponátů, které byly rozčleněny do 6 hlavních témat a dále 23 podtémat. Popis každého z exponátů doplňují fotografie, náměty pro diskuzi se studenty, originální žákovský popis iQparku, případně video provedeného experimentu. Pro tento přehled pokusů byly vytvořeny webové stránky, na kterých je volně dostupný široké veřejnosti. Vytvořená databáze je určena především učitelům střední škol, kteří plánují se svými studenty cestu do iQparku. Text bakalářské práce čtenáře také seznámí s pojmem science centrum. Rovněž je zde popsán i vývoj science center v České republice.

Viz též: podobná jména autorů
1 Razimová, Anežka
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.