Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh marketingového mixu společnosti
Rambousková, Ivona ; Mráček, Pavel (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na marketingový mix konkrétní společnosti. Teoretická kapitola obsahuje seznámení s marketingovým prostředím a jednotlivými nástroji marketingového mixu. V analytické kapitole je provedena analýza aktuálního stavu konkrétní společnosti a analýza marketingového prostředí. Návrhová kapitola obsahuje doporučení vedoucí ke zlepšení situace vybrané společnosti.
Podnikatelský plán na založení cukrárny s ruční výrobou v Šumperku
Rambousková, Ivona ; Ptáček, Roman (oponent) ; Bumberová, Veronika (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá vytvořením podnikatelského plánu pro založení cukrárny s ruční výrobou ve městě Šumperk. První, teoretická část práce, je zaměřena na vymezení základních pojmů v oblasti myšlenky a vymezení činnosti, podnikatelského plánu a jeho struktury, zejména pak analytických a evaluačních metod využitých ve druhé kapitole. Analytická část práce obsahuje zpracování analýz vnějšího, oborového a vnitřního prostředí za pomocí sběru sekundárních a primárních dat formou vlastního marketingového průzkumu u potencionálních zákazníků. Návrhová část detailněji vypracovává zvolenou strategii a navazující dílčí části plánu pro založení cukrárny tak, aby byl projekt realizovatelný a životaschopný.
Podnikatelský plán na založení cukrárny s ruční výrobou v Šumperku
Rambousková, Ivona ; Ptáček, Roman (oponent) ; Bumberová, Veronika (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá vytvořením podnikatelského plánu pro založení cukrárny s ruční výrobou ve městě Šumperk. První, teoretická část práce, je zaměřena na vymezení základních pojmů v oblasti myšlenky a vymezení činnosti, podnikatelského plánu a jeho struktury, zejména pak analytických a evaluačních metod využitých ve druhé kapitole. Analytická část práce obsahuje zpracování analýz vnějšího, oborového a vnitřního prostředí za pomocí sběru sekundárních a primárních dat formou vlastního marketingového průzkumu u potencionálních zákazníků. Návrhová část detailněji vypracovává zvolenou strategii a navazující dílčí části plánu pro založení cukrárny tak, aby byl projekt realizovatelný a životaschopný.
Podnikatelský plán na založení cukrárny s ruční výrobou v Šumperku
Rambousková, Ivona ; Ptáček, Roman (oponent) ; Bumberová, Veronika (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá vytvořením podnikatelského plánu pro založení cukrárny s ruční výrobou ve městě Šumperk. První, teoretická část práce, je zaměřena na vymezení základních pojmů v oblasti myšlenky a vymezení činnosti, podnikatelského plánu a jeho struktury, zejména pak analytických a evaluačních metod využitých ve druhé kapitole. Analytická část práce obsahuje zpracování analýz vnějšího, oborového a vnitřního prostředí za pomocí sběru sekundárních a primárních dat formou vlastního marketingového průzkumu u potencionálních zákazníků. Návrhová část detailněji vypracovává zvolenou strategii a navazující dílčí části plánu pro založení cukrárny tak, aby byl projekt realizovatelný a životaschopný.
Podnikatelský plán na založení cukrárny s ruční výrobou v Šumperku
Rambousková, Ivona ; Ptáček, Roman (oponent) ; Bumberová, Veronika (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá vytvořením podnikatelského plánu pro založení cukrárny s ruční výrobou ve městě Šumperk. První, teoretická část práce, je zaměřena na vymezení základních pojmů v oblasti myšlenky a vymezení činnosti, podnikatelského plánu a jeho struktury, zejména pak analytických a evaluačních metod využitých ve druhé kapitole. Analytická část práce obsahuje zpracování analýz vnějšího, oborového a vnitřního prostředí za pomocí sběru sekundárních a primárních dat formou vlastního marketingového průzkumu u potencionálních zákazníků. Návrhová část detailněji vypracovává zvolenou strategii a navazující dílčí části plánu pro založení cukrárny tak, aby byl projekt realizovatelný a životaschopný.
Návrh marketingového mixu společnosti
Rambousková, Ivona ; Mráček, Pavel (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na marketingový mix konkrétní společnosti. Teoretická kapitola obsahuje seznámení s marketingovým prostředím a jednotlivými nástroji marketingového mixu. V analytické kapitole je provedena analýza aktuálního stavu konkrétní společnosti a analýza marketingového prostředí. Návrhová kapitola obsahuje doporučení vedoucí ke zlepšení situace vybrané společnosti.

Viz též: podobná jména autorů
1 RAMBOUSKOVÁ, Ivana
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.