Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vliv metod RWCT na rozvoj komunikativních dovedností žáků
Řádová, Jana ; Staňková, Blanka (vedoucí práce) ; Šmejkalová, Martina (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na program Čtením a psaním ke kritickému myšlení (RWCT) a jeho vliv na rozvoj komunikativních dovedností žáků. Teoretická část nabízí faktické informace vztahující se k tématu. Popisuje komunikaci, komunikativní dovednosti, postavení komunikace v Rámcovém vzdělávacím programu pro základní vzdělávání a shrnuje informace o programu RWCT, o jeho cílech, obsahu a metodách. Praktická část zkoumá vliv metod RWCT na rozvoj komunikativních dovedností žáků. Porovnává hodiny na dvou základních školách z hlediska času, který je stráven komunikací žáků, při které musí vyjadřovat své vlastní myšlenky a názory.
Evaluace činností organizací poskytujících veřejné služby v oblasti zprostředkování kulturního dědictví
Národní informační a poradenské středisko pro kulturu ; Radová, Jana
Služby kulturních institucí jsou hodnoceny po stránce kvalitativní (odborné), dále z pohledu kvantity či rozsahu poskytované služby a z ekonomické stránky. K zajištění přijatelné míry objektivnosti hodnocení je nutné co nejvíce eliminovat vliv proměnlivých objektivních podmínek. Jsou popsány metody hodnocení u nás i v zahraničí.
Plný text: Stáhnout plný textPDF
Vliv metod RWCT na rozvoj komunikativních dovedností žáků
Řádová, Jana ; Staňková, Blanka (vedoucí práce) ; Šmejkalová, Martina (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na program Čtením a psaním ke kritickému myšlení (RWCT) a jeho vliv na rozvoj komunikativních dovedností žáků. Teoretická část nabízí faktické informace vztahující se k tématu. Popisuje komunikaci, komunikativní dovednosti, postavení komunikace v Rámcovém vzdělávacím programu pro základní vzdělávání a shrnuje informace o programu RWCT, o jeho cílech, obsahu a metodách. Praktická část zkoumá vliv metod RWCT na rozvoj komunikativních dovedností žáků. Porovnává hodiny na dvou základních školách z hlediska času, který je stráven komunikací žáků, při které musí vyjadřovat své vlastní myšlenky a názory.
Dohody EU s J. Koreou a Japonskem a jejich dopad na evropský trh
Radová, Jana ; Hnát, Pavel (vedoucí práce) ; Neumann, Pavel (oponent)
Diplomová práce Dohody EU s J. Koreou a Japonskem a jejich dopad na evropský trh analyzuje dosavadní dopady již implementované dohody o volném obchodu s Jižní Koreou a očekávaný efekt vyjednávané dohody o volném obchodu s Japonskem na konkurenceschopnost Evropské unie a její průmyslové základny se zaměřením na chemické, potravinářské, textilní a především automobilové odvětví. Dopady dohod jsou hodnoceny z hlediska vývoje zbožových obchodních toků a existence netarifních bariér a procesu jejich redukce. Pro ucelenost analýzy práce zahrnuje také vývoj obchodních bilancí s Jižní Koreou a Japonskem z evropské i české perspektivy. Analýza demonstruje dosavadní pozitivní dopady dohody s Jižní Koreou na konkurenceschopnost Evropské unie a předvídá očekávané dopady dohody s Japonskem.
Dopady finanční krize na vybrané státy EU
Radová, Jana ; Melcher, Ota (vedoucí práce) ; Čajka, Radek (oponent)
Bakalářská práce Dopady finanční krize na vybrané státy EU analyzuje příčiny krize a její dopady na dva členské státy Evropské unie, konkrétně na Irsko a Portugalsko. Ačkoli příčiny ekonomických turbulencí byly v případě obou ekonomik odlišné, společným rysem zůstává závažný charakter dopadů krize, pod jejichž náporem se obě země uchýlily k žádosti o mezinárodní finanční asistenci. Analýza protikrizových vládních opatření v kontextu vybraných makroekonomických ukazatelů umožní odhalit, zda implementovaná opatření byla doposud efektivní či nikoli. Závěrečná komparativní analýza klíčových faktorů mezi oběma zeměmi pak poukáže na nedostatky v hospodaření obou států v minulých dekádách, odhalí současný stav těchto ekonomik jako takových a také naznačí jejich budoucí ekonomický vývoj.

Viz též: podobná jména autorů
2 Radová, Jaroslava
6 Radová, Jitka
6 Řádová, Jana
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.