Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Interakce učitele a žáka v porovnání skupinové a individuální výuky lyžování.
Punčochář, Michal ; Jindra, Matouš (vedoucí práce) ; Gnad, Tomáš (oponent)
Název práce: Interakce učitele a žáka v porovnání skupinové a individuální výuky lyžování. Cíl práce: Cílem práce bylo zjistit, jaké a jak velké jsou rozdíly v didaktické interakci v porovnání skupinové a individuální výuky na lyžích. Metoda: V této práci jsme využili metodu pozorování, sběr dat byl realizován pomocí videokamery a následný záznam byl vyhodnocen pomocí metody MADI (modifikované analýzy didaktické interakce). Výsledky: Z výsledků jsme zjistili, že největší rozdíl byl v míře vyjádření věcného obsahu, který v individuální výuce narostl v průměru o 20%. Dále v individuální formě výuky stoupla v průměru učební činnost nad organizační o 10% a u druhu postojové aktivity stoupla integrace v průměru o 7%. Z výsledků dále vyplynulo, že při individuální formě výuky se vůbec neobjevil výkon činnosti bez přímé kontroly. Závěr: Největší rozdíl mezi individuální a skupinovou výukou byl nárůst u individuální výuky u vyjádření věcného obsahu, integrační postojové aktivity nad dominantní, stoupla učební činnost nad organizační a výkon činnosti žáka byl neustále pod přímou kontrolou. Klíčová slova: individuální a skupinová výuka lyžování, lyžařská škola, analýza didaktické interakce, ADI, MADI
Interakce učitele a žáka v porovnání skupinové a individuální výuky lyžování.
Punčochář, Michal ; Jindra, Matouš (vedoucí práce) ; Gnad, Tomáš (oponent)
Název práce: Interakce učitele a žáka v porovnání skupinové a individuální výuky lyžování. Cíl práce: Cílem práce bylo zjistit, jaké rozdíly jsou v didaktické interakci v porovnání skupinové a individuální výuky na lyžích. Metoda: V této práci jsme využili metodu pozorování, sběr dat byl realizován pomocí videokamery a následný záznam byl vyhodnocen pomocí metody MADI (modifikované analýzy didaktické interakce). Výsledky: Z výsledků jsme zjistili, že největší rozdíl byl v míře vyjádření věcného obsahu, který v individuální výuce narostl v průměru o 20%. Dále v individuální formě výuky stoupla v průměru učební činnost nad organizační o 10% a u druhu postojové aktivity stoupla integrace v průměru o 7%. Z výsledků dále vyplynulo, že při individuální formě výuky se vůbec neobjevil výkon činnosti bez přímé kontroly. Klíčová slova: individuální a skupinová výuka lyžování, lyžařská škola, analýza didaktické interakce, ADI, MADI
Energetický výdej při skialpinismu v závislosti na nesení nebo tažení břemene
Punčochář, Michal ; Jindra, Matouš (vedoucí práce) ; Brtník, Tomáš (oponent)
Název práce: Energetický výdej při skialpinismu v závislosti na nesení nebo tažení břemene. Cíl práce: Cílem práce bylo zjistit velikost energetického výdeje při skialpinismu v porovnání nesení nebo tažení břemene. Metoda: Studie se zúčastnilo 9 mužů v průměrném věku 23,22 ± 3, kteří už měli s pohybem na skialpinistických lyžích předchozí zkušenosti. Jednalo se o experiment. Velikost energetického výdeje se zjišťoval nepřímou kalorimetrií, tedy na základě nadechovaného kyslíku (O2) a vydechovaného kysličníku uhličitého (CO2). K analýze vdechovaných a vydechovaných plynů byl použit přístroj MetaMax 3B. Testování probíhalo na rovině, kde každý táhnul 6 minut 15kg sáně a poté nesl 6 minut 15kg batoh, při rychlosti 4,5 km/h. Výsledky: U 8 z 9 testovaných byl menší energetický výdej při tažení zátěže na saních než nesení v batohu. U 5 z 9 testovaných byl rozdíl mezi tažením a nesením zátěže větší než jaký byl průměrný rozdíl, který byl 4,57 kJ/min. U třech testovaných byly rozdíly minimální mezi sáněmi a batohem. Jeden testovaný měl větší energetický výdej při tažení zátěže než při nesení, rozdíl byl ovšem minimální. Klíčová slova: energetická náročnost, skialpinismus, přenášení břemene

Viz též: podobná jména autorů
2 Punčochář, Marek
6 Punčochář, Miroslav
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.