Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingová strategie Lékárny U Pöttingea s použitím marketingového nástroje service blueprint
Šilberská, Tereza ; Lhotáková, Markéta (vedoucí práce) ; Puda, Radek (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem marketingové strategie soukromé lékárny s využitím marketingového nástroje service blueprint. Práce se na začátku věnuje specifikům a regulacím marketingu ve farmacii. Následně je v práci kladen důraz na analýzu českého lékárenského trhu zejména s ohledem na rozmach lékárenských řetězců a také na vývoj aktuálních trendů v lékárenství, které mají vliv na provoz a marketing soukromých lékáren. Cílem práce je nejprve charakterizovat jednotlivé složky marketingového mixu, jež mohou lékárny při tvorbě marketingové strategie legálně používat, a následně je aplikovat na případové studii soukromé Lékárny U Pöttingea v Olomouci. Návrh strategie je podložen informacemi získanými ze situační analýzy vybrané lékárny, z modelu service blueprint a dotazníkového šetření.
Návrh komunikační strategie Národního sdružení fenylketonuriků a jiných DMP
Kusáková, Iva ; Lhotáková, Markéta (vedoucí práce) ; Puda, Radek (oponent)
Diplomová práce se zabývá Národním sdružením PKU a jiných DMP. V teoretické části je definován neziskový sektor, jsou stanovena teoretická východiska pro marketingovou komunikaci a představeny úspěšné komunikační kampaně neziskových organizací. Cílem diplomové práce je navrhnutí komunikační strategie pro NSPKU. Dosažení tohoto cíle je podpořeno vlastním výzkumem ve formě hloubkových rozhovorů a dotazníkového šetření určeným pro pacienty PKU. Na základě výsledků dotazníkové šetření je sestaven návrh komunikační strategie, který je zaměřen na rozšíření povědomí o PKU mezi širokou veřejností.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.