Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 34 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Lávka pro pěší
Smělíková, Petra ; Puchner, Josef (oponent) ; Sýkora, Karel (vedoucí práce)
Náplní bakalářské práce je statické posouzení nosné konstrukce stávající lávky pro pěší a cyklisty v Kunovicích u Uherského Hradiště. Rozpětí lávky je 28m. Lávka je konstrukčně řešena jako prostorová prutová soustava s dolní mostovkou. Hlavní nosník je příhradová konstrukce se sedlovým horním pásem. Výška hlavního nosníku v polovině rozpětí je 2,5m, nad podporami 1,5m. Výpočet je proveden ručně a s použitím výpočetního programu Scia Engineer 2012.0.
Nosná ocelová konstrukce výrobní haly s jeřábovou dráhou
Ivánková, Markéta ; Puchner, Josef (oponent) ; Hron, Lukáš (vedoucí práce)
Tématem bakalářské práce je nosná ocelová konstrukce výrobní haly s jeřábovou dráhou.Půdorysné rozměry 17m x 37m, výška 10,0m. V hale bude mostový jeřáb s nosností 25tun
Dvoukolejný železniční most
Loučka, Miroslav ; Karmazínová, Marcela (oponent) ; Puchner, Josef (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem železničního mostu v Ústí nad Labem. Délka mostu je 200,00 m, výška nosné konstrukce je 32,61 m a šířka nosné konstrukce je 12,10 m. Hlavní nosný systém je tvořen prostorovou příhradovou konstrukcí. Most převádí významnou železniční trať mezi nádražími Ústí nad Labem Západ a Ústí nad Labem Střekov. Součástí návrhu je lávka pro pěší.
Zastřešení vlakového nádraží
Olbert, Jan ; Šmak, Milan (oponent) ; Puchner, Josef (vedoucí práce)
Cílem práce je návrh nosné konstrukce nástupištní haly vlakového nádraží. Konstrukce je budována nad obdélníkovým půdorysem o rozměrech 63,0 m x 300,0 m se světlou výškou, umožňující pohyb železničních vozidel podle ČSN 73 6320. Příčné vazby dvoulodní haly jsou tvořeny vetknutými sloupy, na které jsou kloubově uloženy příhradové vazníky. Osová vzdálenost jednotlivých příčných vazeb je 4,0 m. V podélném směru jsou sloupy uloženy kloubově, přičemž stabilita sloupů v podélném směru je zajištěna příhradovými ztužidly v rovině střechy a stěn.
Zastřešení skladovací plochy
Kuběna, Kamil ; Sýkora, Karel (oponent) ; Puchner, Josef (vedoucí práce)
Mým úkolem bylo navrhnout a posoudit jednotlivé nosné části ocelové konstrukce pro zastřešení skladovací plochy v Brně, tak aby konstrukce splňovala veškeré požadavky pro pozemní stavby a plnila svou funkci. Zastřešení, s půdorysnými rozměry 50 x 20 m a světlou výškou 4,5 m. Navrženy a posouzeny byly všechny hlavní nosné prvky konstrukce a také vybrané spoje a detaily konstrukce. Výkresy, podle zadání práce, jsou zařazeny v přílohách práce.
Sportovní hala
Hellebrand, David ; Puchner, Josef (oponent) ; Sýkora, Karel (vedoucí práce)
V rámci této bakalářské práce se budu zabývat návrhem nosné konstrukce sportovní haly pro běžné sporty (házená, malý fotbal, tenis, volejbal, košíková) situovanou v oblasti města Opava, přičemž půdorysné rozměry této konstrukce jsou cca 36 m x 48 m a světlé výšce cca 8 m. Příčnou vazbu haly tvoří příhradové rámy výšky 3 m, které jsou uloženy kloubově na čepovém spoji. Vazbu mezi nosnými příhradovými rámy zajišťují v podélném směru vzpěrkové vaznice, které pokračují i ve stěnových částech nosné konstrukce. Prostorové ztužení zajišťují příčné ztužidla a vzpěrky vaznic.
Pavilon šelem v zoologické zahradě Lešná
Petrík, Tomáš ; Puchner, Josef (oponent) ; Šmak, Milan (vedoucí práce)
Předmětem této diplomové práce je zpracovaný návrh ocelové konstrukce pavilonu ve tvaru kulových segmentů. Pavilon má výstavní účel jako součást zoologické zahrady Lešná a je určený pro africké šelmy. Návrh splňuje architektonické požadaveky – oblost a prosvětlenost. Tvar pavilonu tvoří průnik tří kupolí s čelním obloukovým vykrojením pro prosklenou fasádu. Konstrukce pavilonu sestává z radiálně uspořádaných obloukových žeber s průsečnými pruty doplněními vodorovnými vaznicemi. Čelo pavilonu je tvořeno sloupy a paždíky. Plášť pavilonu je navržen v kombinaci: hliníkový profil, izolační sklo. Součástí práce je i variantní srovnání alternativních řešení ocelové konstrukce.
Lávka přes kolejiště
Mojžíš, Jan ; Sýkora, Karel (oponent) ; Puchner, Josef (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem ocelové nosné konstrukce lávky pro pěší přes kolejiště v Havířově. Celková délka lávky je 101,6 m. Lávka se skládá ze čtyř částí. Základní konstrukční systém první části je trám ztužený obloukem. Ostatní části jsou tvořeny příhradovými nosníky. Volná šířka lávky je 3,2m. Lávka bude sloužit pro spojení místní části Havířov - Šumbark s vlakovým nádražím.
Lávka pro chodce
Štelcl, Jan ; Šmak, Milan (oponent) ; Puchner, Josef (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřená na návrh dřevěné lávky pro chodce přes želizniční trať. Nosná konstrukce se skládá z příhradového nosníku a z vícevrstvých desek. Most je zastřešen. Půdorysné rozměry mostu jsou 49.0 m x 4.8 m.
Silniční most
Doležal, Martin ; Barnat, Jan (oponent) ; Puchner, Josef (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem ocelové nosné konstrukce silničniho mostu o rozpětí 48,5m s dolní mostovkou převádějící místní komunikaci přes řeku Dyji ve městě Znojmě. Byly navrženy tři varianty řešení obloukového mostu. Nejekonomičtější byla vyhodnocena a detailně provedeno statické posouzení jednotlivých částí a detailů. Podrobně řešená varianta je most s volně stojícími oblouky a dolní mostovkou se spřaženými příčníky. Rozpětí mostu je 48,5m, šířka mostu je 11,5m, volná šířka hlavního dopravního prostoru je 6,5m. Vzepětí oblouku 8,0m

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 34 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
2 Puchner, Jiří
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.