Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Využití sociálních sítí v marketingové komunikaci vybrané společnosti
Dostálová, Jana ; Provazníková, Lenka (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou využití sociálních sítí v marketingové komunikaci vybrané společnosti. Cílem práce je analýza současné situace v této společnosti a následné vytvoření návrhu nového plánu marketingové komunikace v oblasti sociálních sítí. V teoretické části je shrnuta problematika marketingového a komunikačního mixu a dále pak marketingové komunikace v B2B prostředí. Analytická část práce obsahuje analýzu komunikačního mixu vybrané společnosti především pak rozbor obsahu sdíleného na sociálních sítích touto společností a jejími hlavními konkurenty. Závěrečnou část práce tvoří návrhy vycházející ze zjištěných nedostatků marketingové komunikace zvolené společnosti, zhodnocení přínosů provedených návrhů a finanční odhad jejich realizace.
Využití sociálních sítí v marketingové komunikaci vybrané společnosti
Dostálová, Jana ; Provazníková, Lenka (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou využití sociálních sítí v marketingové komunikaci vybrané společnosti. Cílem práce je analýza současné situace v této společnosti a následné vytvoření návrhu nového plánu marketingové komunikace v oblasti sociálních sítí. V teoretické části je shrnuta problematika marketingového a komunikačního mixu a dále pak marketingové komunikace v B2B prostředí. Analytická část práce obsahuje analýzu komunikačního mixu vybrané společnosti především pak rozbor obsahu sdíleného na sociálních sítích touto společností a jejími hlavními konkurenty. Závěrečnou část práce tvoří návrhy vycházející ze zjištěných nedostatků marketingové komunikace zvolené společnosti, zhodnocení přínosů provedených návrhů a finanční odhad jejich realizace.
Využití brandingu v marketingové komunikaci společnosti
Šeda, Marek ; Provazníková, Lenka (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce popisuje problematiku rebrandingu a řízení značky ve vybraném podniku. Teoretická část je věnována charakteristice koncepce značky a souvisejících pojmů. Praktická část se zaměřuje na analýzu současného stavu marketingové komunikace a řízení značky. Na základě výsledků z této analýzy jsou formulovány návrhy, které by měly přispět k vyřešení aktuálních témat, se kterými se zkoumaná obchodní společnost potýká.

Viz též: podobná jména autorů
2 Provazníková, Lucie
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.