Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Sport, zdraví a tělesné sebepojetí studentů gymnázia
Prokůpková, Veronika ; Fialová, Ludmila (vedoucí práce) ; Tilinger, Pavel (oponent)
Název: Sport, zdraví a tělesné sebepojetí studentů gymnázia Cíle: Hlavním cílem této práce byla analýza vztahu k vlastnímu tělu u mládeže ve věku 17 let. Výzkum měl analyzovat pohybové aktivity, tělesné sebepojetí a zdraví studentů gymnázia. Tyto výsledky byly komparovány se stavem před 20 lety. Metody: Veškeré údaje uvedené v empirické části této práce byly získány pomocí dotazníkového šetření mezi studenty 2. ročníku gymnázia. Celkem se výzkumného šetření zúčastnilo 300 studentů, z toho 193 dívek a 107 chlapců. Bylo použito standardizovaného dotazníku, který byl převzat z mezinárodního výzkumu Sport, zdraví a tělesné sebepojetí v zemích střední a východní Evropy (Mrázek, Fialová, Bychovskaja, 1998). Získaná data byla písemně zaznamenána, graficky zpracována a následně vyhodnocena. Dále byla zjištěná data komparována s daty prezentovanými v diplomových pracích před 20 lety (Mešejdová, 1998), (Pavlíková, 1999). Výsledky: Dle získaných údajů bylo zjištěno, že si adolescenti uvědomují význam sportu a celkově zdravého životního stylu pro jejich zdraví. Dívky více motivuje touha po dobrém vzhledu, kdežto chlapce zvýšení fyzické zdatnosti. Chlapci lépe hodnotí své tělo i svou osobu celkově. Dívky naproti tomu lépe pečují o své tělo. Oproti údajům před 20 lety se účast v pohybových aktivitách zvýšila a...
Zážitkové programy jako faktor primární prevence na základních školách v Praze 6
Prokůpková, Veronika ; Kotlík, Kamil (vedoucí práce) ; Flemr, Libor (oponent)
Název: Zážitkové programy jako faktor primární prevence na základních školách v Praze 6 Cíle: Cílem bakalářské práce je zjistit, zda a jakým způsobem realizují základní školy v Praze 6 zážitkové programy a jestli mají o těchto preventivních aktivitách povědomí i žáci. Metody: Veškeré údaje uvedené v empirické části této práce byly získány pomocí dotazníkového šetření mezi žáky 9. Tříd a řízených semistrukturovaných rozhovorů určených pro školní metodiky prevence. Výsledky: Dle získaných údajů bylo zjištěno, že primárně preventivní a zážitkové aktivity jsou v dané oblasti součástí vyučovacího procesu, ale jsou realizovány především jednorázově a bez hlubšího zkoumání, což má vliv i na povědomí žáků o této problematice. Klíčová slova:zážitkové programy, škola, primární prevence, pedagogika

Viz též: podobná jména autorů
3 Prokůpková, Vendula
3 Prokůpková, Věra
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.