Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingová strategie pro firmu poskytující videokonference
Procházková, Magda ; Střížová, Vlasta (vedoucí práce) ; Forman, Martin (oponent)
Aby firma uspěla na trhu, musí mít dobře propracovanou marketingovou strategii. V dnešní informační společnosti hraje významnou roli internet a proto i internetová marketingová strategie. Tato práce se nejprve krátce zabývá marketingem a jeho specifiky v rámci služeb. Dále pak popisuje marketing na internetu a jeho nástroje (SEO, PPC atd.). Poslední kapitola teoretické části se zabývá tvorbou off-line i on-line marketingové strategie. Praktická část začíná fází analýzy. Tato fáze obsahuje nejprve popis videokonferencí a jejich technologií. Dále pak seznamuje čtenáře se službou Mojekonference, za pomoci porterovy analýzy popisuje konkurenční prostředí, zabývá se detailní analýzou trhu, průzkumem trhu (za pomoci dotazníkového šetření), tvorbou podpůrných marketingových nástrojů, analýzou současné marketingové strategie a zejména analýzou webové prezentace (analýza klíčových slov, SEO analýza atd.). Poslední část práce se zabývá samotným návrhem marketingové strategie, produktovou, cenovou, komunikační a distribuční politikou a hlouběji zpracovává návrh nové struktury webové prezentace a navrhuje reklamní PPC kampaň v nástroji Google AdWords.
Vzájemný vztah informačního a grafického designu - aplikace na některé nástroje marketingu
Procházková, Magda ; Krsek, Libor (vedoucí práce) ; Horný, Stanislav (oponent)
V dnešním světě přehlceném informacemi je nutné rozlišovat, co je důležité a co není. Tomu napomáhá informační a grafický design. Práce vysvětluje jejich vzájemný vztah a jejich principy. Ty pak aplikuje na prvky marketingového mixu, jako jsou produkt a propagace. První část této práce se zabývá teorií a principy. Nejprve popisuje informační design, jeho vznik, disciplíny, informačního designéra a poskytuje praktické rady. Podobným způsobem se zabývá v další části designem grafickým. V poslední části teorie popisuje marketing a nástroje marketingového mixu. Praktická část práce nejprve popisuje vzájemný vztah informačního a grafického designu. Poukazuje na jejich vzájemnou propojenost a upozorňuje na rozdíly mezi nimi. V další části jsou pak aplikována pravidla informačního a grafického designu na prvky marketingu. U produktu se zaměřuje na logo a firemní identitu, design produktu a na obal produktu. V propagaci pak hodnotí použití na webovou prezentaci a tištěnou propagaci.

Viz též: podobná jména autorů
19 PROCHÁZKOVÁ, Marie
8 PROCHÁZKOVÁ, Markéta
29 PROCHÁZKOVÁ, Martina
31 PROCHÁZKOVÁ, Michaela
1 PROCHÁZKOVÁ, Milena
1 PROCHÁZKOVÁ, Miluše
9 PROCHÁZKOVÁ, Monika
1 Procházková, M.
1 Procházková, Magdalena
5 Procházková, Marcela
1 Procházková, Mariana
19 Procházková, Marie
8 Procházková, Markéta
29 Procházková, Martina
31 Procházková, Michaela
2 Procházková, Miroslava
9 Procházková, Monika
1 Procházková, Mária
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.