Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 78 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Použití CSS knihoven s frameworkem React
Blahout, Adam ; Procházka, Josef (vedoucí práce) ; Leipert, Jiří (oponent)
Tato bakalářská práce má za cíl ukázat možnosti vývoje webových stránek či aplikací za použití aplikačního rámce React. Za tímto účelem jsou vybrány tři CSS knihovny - Tailwind CSS, Bootstrap a Material UI. Dále jsou v průběhu zmiňované užitečné nástroje, které ulehčují práci jak s aplikačním rámcem React tak s CSS knihovnami. Tyto nástroje a knihovny jsou následně využity v praxi na modelové aplikaci, která je dostupná ve třech verzích zmíněných CSS knihoven. Výsledkem práce je porovnaní a zhodnocení zkušeností s těmito knihovnami za použití aplikačního rámce React.
Tvorba a využití interaktivních digitálních výukových objektů
Kusý, Jan ; Procházka, Josef (vedoucí práce) ; Leipert, Jiří (oponent)
Na základě všeobecné definice výukového objektu je v úvodní části práce analyzován pojem interaktivní výukový objekt. Nutnou součástí je zasazení komplexního pojmu interakce a interaktivita do kontextu vzdělávacího procesu. Práce definuje adekvátní aspekty interaktivních výukových objektů kvantifikací výukových interakcí a funkcí, které plní ve výukovém procesu. Aspekty jsou rozděleny na interaktivní, technické a didaktické. Z hlediska požadovaných aspektů práce mapuje a hodnotí dostupné nástroje na tvorbu interaktivních výukových objektů. Nástroje jsou hodnoceny na základě požadavků na odborné kompetence vyučujících, možnost implementace interaktivních výukových funkcí, požadavky na vybavení školy a další odpovídající aspekty. Součástí hodnocení tvůrčího nástroje jsou parametry vytvořených interaktivních výukových objektů. Předmětem evaluace je uživatelské prostředí objektů a možnost jeho přizpůsobení požadovaným výukovým funkcím, podpora mediálních formátů, podpora aktuálních výukových metod a další. Důraz je kladen na multiplatformitu interaktivních výukových objektů. Praktická část se zaměřuje na tvorbu interaktivních výukových objektů pro využití v rámci výuky na vyšší odborné škole. Součástí je příprava metodiky práce s objekty ve výuce. Navržená metodika definuje optimální výukové formy,...
Matematické texty na webu
Lepier, Tomáš ; Procházka, Josef (vedoucí práce) ; Štípek, Jiří (oponent)
Bakalářská práce se zabývá možnostmi vkládání matematických výrazů na web, mapuje dostupné nástroje a metody umožňující vkládání těchto výrazů do webových stránek a hodnotí je dle zvolených kritérií. Součástí práce je též nahlédnutí do historie souvisejících klíčových technologií. Závěrem doporučuje vhodné metody pro praxi.
Materiály pro podporu výuky informatiky na SŠ
Mazuch, Jakub ; Procházka, Josef (vedoucí práce) ; Černochová, Miroslava (oponent)
1 Diplomová práce na téma Materiály pro podporu výuky informatiky na SŠ se zaměřuje na analýzu výukových materiálů pro vzdělávací obsah Informatika z hlediska jejich vzdělávacích aspektů. Práce vychází z hypotézy, že vyučování s podporou didaktických materiálů má pozitivní vliv na efektivitu výuky. Hlavním výstupem práce je návrh vlastního výukového materiálu, včetně metodik s jejím praktickým ověřením na střední škole. Úvodem se práce zaměřuje na teoretický popis školské informatiky v současném vzdělávacím systému ve vztahu s obsahem vědního oboru Informatika. Autor též představuje přehled didaktických prostředků, pomůcek a jejich specifik pro střední školy. S ohledem k rozsáhlosti informatiky jako vědního oboru se v rámci práce vymezuje téma matematické informatiky, které je analyzováno s ohledem na dostupnost výukových materiálů. Součástí rozboru vybraných výukových materiálů je analýza didaktické náročnosti jejich textu. Na základě představených teoretických poznatků práce obsahuje návrh vlastního didaktického materiálu včetně metodiky. Navržený vzdělávací materiál má podobu e-learningového kurzu Moodle a je formou didaktického experimentu pilotován ve 2. ročníku na střední škole oboru Informační technologie 18-20-M/01. Výsledky pilotáže jsou zjišťovány prostřednictvím strukturovaného rozhovoru s žáky,...
Možnosti využití JS frameworků při vývoji webové aplikace
Soběslav, Jan ; Procházka, Josef (vedoucí práce) ; Jeřábek, Tomáš (oponent)
Tato bakalářská práce pojednává o možnostech využití javascriptových frameworků při vývoji webové aplikace. Popisuje programovací jazyk JavaScript, jeho historický vývoj a standardizaci. Navazuje popisem JS knihoven a frameworků, jejich definice a odlišnosti včetně příkladů. Součástí je i prak- tická implementace, jak samostatného JavaScriptu, tak i vybraného frameworku. V závěru práce jsou popsány a následně i vyhodnoceny výhody a nevýhody uvedených technologií. 1

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 78 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
16 PROCHÁZKA, Jakub
95 PROCHÁZKA, Jan
11 PROCHÁZKA, Josef
5 Procházka, J.
16 Procházka, Jakub
95 Procházka, Jan
2 Procházka, Jan,
11 Procházka, Jaroslav
1 Procházka, Jindřich
37 Procházka, Jiří
3 Procházka, Jonáš
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.