Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingová analýza in-store ochutnávek značky Orion Ateliér společnosti Nestlé
Kománková, Eliška ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Presslová, Lucie (oponent)
Cílem této bakalářské práce je zhodnotit význam ochutnávkových akcí v místě prodeje, posoudit jejich efektivitu a identifikovat možnosti zvýšení jejich efektivity. Teoretická část vysvětluje základní pojmy z oblasti marketingové komunikace se zaměřením na podporu prodeje, dále se zabývá chováním spotřebitele, zejména nákupním rozhodováním. V praktické části lze nalézt výsledky analýzy ochutnávek nové čokolády Orion Ateliér společnosti Nestlé. Dotazníkové šetření zjišťovalo, co motivovalo spotřebitele k ochutnání produktu a k jeho následné koupi a co je od koupě odradilo. Byly také zkoumány rozdíly nákupního chování zákazníků z hlediska místa prodeje a pohlaví. Toto dotazníkové šetření potvrdilo, že ochutnávky dokážou přesvědčit spotřebitele ke koupi.
Mezinárodní rozvojová pomoc a spolupráce
Presslová, Lucie ; Němečková, Tereza (vedoucí práce) ; Borstrom, A. (oponent)
Tato práce pojednává o mezinárodní rozvojové pomoci zejména africkým zemím. Práce srovnává výši příspěvku vyspělých zemí v % HND a vývoj výše tohoto příspěvku během několika posledních let. Práce je rovněž zaměřena na popis role mezinárodních organizací a České republiky v oblasti poskytování mezinárodní rozvojové pomoci, speciálně se zaměřením na africké země, kde je uvedená stručná charakteristika některých rozvojových projektů.
Srovnání marketingových strategií leteckých společností na českém trhu
Presslová, Lucie ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Máchalová, Dagmar (oponent)
Práce je členěna do 5 kapitol. V první kapitoje je obecně popsán marketing služeb a současná situace letecké sopravy na českém trhu. Další kapitoly pojednávají o historii, SWOT analýze a o marketingových strategiích nízkonákladových leteckých společností, Lufthansy a ČSA. V poslední, 5. kapitole je provedeno srovnání výše uvedených leteckých společností podle marketingových strategií a podle Skytrax Research a nastíněn jejich budoucí vývoj.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.