Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 37 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Komparace metodických přístupů předvolebních výzkumů používaných v ČR
Chábová, Kristýna ; Průšová, Petra (vedoucí práce) ; Buriánek, Jiří (oponent)
Tato práce se zabývá problematikou předvolebních průzkumů a nabízí určitý přehled metodických postupů pro jejich provádění. Pro porovnání jsou zde uvedeny metody předvolebních průzkumů používané ve Spojených státech amerických a doporučení různých odborných asociací. Jádro této práce se zabývá samotným srovnáním metodických postupů českých agentur provádějících předvolební průzkumy (CVVM, Factum Invenio, Median a STEM). Do této práce je zahrnuta i analýza výsledků volebních prognóz v roce 2010 v konfrontaci s volebními výsledky a hledáním možných příčin neúspěchu v metodice používané agenturami. Klíčová slova: komparace, předvolební průzkum
Marketingový výzkum v praxi - Mystery shopping
Dundrová, Lenka ; Průšová, Petra (vedoucí práce) ; Buriánek, Jiří (oponent)
Bakalářská práce se zabývá metodou marketingového výzkumu zvanou Mystery shopping. V práci najdete popis samotné metody, historii Mystery shopping a proč využít této metody. Je zde také napsáno, kde a kdo jej využívá a jaké jsou techniky Mystery shoppingu. Na konci teoretické částí jsou popsány jednotlivé fáze výzkumu. Praktická část práce se zabývá analýzou dat z mystery callingu, které jsou na základě pochybnosti o jejich kvalitě, podrobeny kritické analýze. V závislosti na zjištěných výsledcích jsou dána doporučení, jak se chybám tohoto typu vyhýbat. ABSTRACT: This thesis is about a marketing research method known as Mystery shopping. In this paper you will find a description of the method, a history of Mystery shopping and the reasons why you should use this method. There is also written where it is used and by whom, and what the mystery shopping techniques are. At the end of the theoretical part we describe particular steps of the research. The empirical part of the thesis deals with the analysis of the data from our mystery calling. Since there were doubts about its bad quality, we subjected the data to critical analysis. Based on the gained results, we give recommendations on how to avoid this type of mistakes. Klíčová slova: Mystery shopping, Mystery calling, Mystery shopper, Fiktivní...
Adaptabilita učňů na trh práce
Jirát, Daniel ; Průšová, Petra (vedoucí práce) ; Trunda, Jiří (oponent)
Text pojednává o postavení učebních oborů na trhu práce a ve vzdělávacím systému jako takovém. V první části jsou popsány některé významné teorie, které se funkcí vzdělávacího systému zabývaly. Jedná se přitom zejména o teorie, které jsou ke školám velmi kritické. V další části je popsána již samotná vzdělávací soustava České republiky, a to se zaměřením na její roli v reprodukci vzdělanostních nerovností. Další úsek se soustředí na analýzu samotného postavení učňů na trhu práce. Vyplývá z něj, že učni se na trhu práce jen velmi těžko uplatňují a jejich odbornost má pouze velmi malou přidanou hodnotu. Toto zjištění je následně interpretováno v kontextu vzdělávacího systému jako celku.
PPC Marketing
Korousová, Tereza ; Průšová, Petra (vedoucí práce) ; Sieber, Martina (oponent)
Tato práce se zabývá analýzou internetového marketingu a v jeho rámci především PPC reklamou včetně její struktury a výpočtu efektivity. V České republice existují dva nejčastěji využívané PPC systémy, kterými jsou AdWords a Sklik. V rámci těchto systémů se vytváří marketingové kampaně skládající se z vhodných marketingových sestav složených z kombinací inzerátů a klíčových slov. Projekt Ehrliches Bier pro svou kampaň využil systému AdWords, v rámci něhož probíhá propagace tohoto internetového obchodu od srpna 2014. Cíle, které byly pro tuto kampaň určeny, kombinují snahu o navýšení návštěvnosti, tržeb a počtu objednávek. Pro výpočet efektivnosti kampaně je využito meziroční srovnání tří za sebou jdoucích měsíců. Cíle byly v těchto měsících splněny ve třech případech z pěti.
Vnitrobloky činžovních domů v Praze a jejich revitalizace z pohledu jejich uživatelů
Sudek, Martin ; Sládek, Jan (vedoucí práce) ; Průšová, Petra (oponent)
Práce si klade za cíl hlouběji uchopit problematiku vnitrobloků činžovních domů a pochopit jejich funkci jakožto specifického typu prostoru ve městě. To vše s důrazem na uživatele tohoto prostoru, ve smyslu jak ho sami využívají a vnímají. V první části práce se čtenář může seznámit s problematikou městského prostoru v kontextu urbanismu a sociologie, dějinami vnitrobloků činžovních domů v Praze a také jejich revitalizacemi. Druhá část práce pak obsahuje případovou studii jednoho konkrétního již revitalizovaného vnitrobloku, ve kterém byla provedena série nezúčastněných pozorování a 13 kvalitativních rozhovorů s jeho uživateli. V závěru práce jsou shrnuty výsledky kvalitativního výzkumu a v návaznosti na první část práce je ukázáno, že vnitrobloky činžovních domů mohou představovat prostor podporující kvalitu života v městské zástavbě. Klíčová slova: vnitroblok, revitalizace, činžovní dům, vnímání místa, případová studie
Spotřebitelská hodnota značky. Standardizované systémy měření značek na českém trhu
Kadlecová, Martina ; Průšová, Petra (vedoucí práce) ; Tomek, Michal (oponent)
Výkonnost současných ekonomik, zejména pak tendence směřující k jednomu velkému globálnímu hospodářství, nás postavila před možnosti široké spotřební volby. Každý den se setkáváme s velkým množstvím výrobků a služeb při zajišťování našich potřeb. Nadto technologický vývoj, který vůbec umožnil globalizaci, způsobil kvalitativní přibližování produktů. Technologická homogenizace tak vládne dnešnímu konzumerismu. Je stále těžší najít konkurenční výhodu ve změti vzájemně si podobných výrobků a služeb, nejobtížnější pak je tuto přednost ochránit před konkurencí. Má se za to, že tím co poskytuje trvalý náskok, je silná značka. Silná značka může být budována a zachována pouze kontinuální a systematickou prací, která by měla vycházet z empirických dat. Výzkum značky umožňuje změřit její sílu neboli zdraví, identifikovat silné a slabé stránky značky, vymezit věrné zákazníky, popsat vnímání značky spotřebiteli a jejich vztah ke značce, mnohdy umí také předpovědět potenciál růstu tržního podílu značky. Průzkum značky je tedy užitečnou pomůckou v procesu jejího řízení. Pro výzkum značky se často využívají standardizované systémy měření značek, kterými se zabývá tato práce. Konkrétně jsou centrem zájmu takové nástroje, které existují na českém trhu marketingových výzkumů. Standardizovanými nástroji myslíme takové...
Advertising and Society (Czech Republic since 90's)
Petty, Silvia ; Duffková, Jana (vedoucí práce) ; Průšová, Petra (oponent)
(slovensky) Práca priblížuje reklamu, zasadzuje ju do širších súvislosti ako súčasť marketingu a marketingových komerčných komunikácií, sumarizuje definície a pohľady na ňu. Zoznamuje s históriou reklamy vo svete a bližšie i s históriou v Českej republike. Oboznamuje s legislatívnou úpravou, samoreguláciou a inštitucionalizáciou reklamy v Českej republike. Vlastný výskum sa zameriava na postoje mladých ľudí, tzv. Generácie Y, k reklame a jej vplyv na nich, využívajúc pohľady rôznych sociodemografických ukazovateľov. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Analýza a pretesting audiovizuální tvorby v perspektivě sociologických metod
Vajda, Mário ; Průšová, Petra (vedoucí práce) ; Lupač, Petr (oponent)
Cílem této diplomové práce je prokázat uplatnitelnost sociologických metod v rámci výzkumu audiovizuální tvorby. Teoretická část práce vychází zejména z přístupů autorů G. H. Gallupa a R. L. Nafzigera a jsou v ní dále popsány metody, které se využívají v daném typu výzkumu. Na základě provedeného empirického výzkumu, jehož předmětem je upoutávka k připravovanému filmu Adam Ondra: Pushing the Limits a v němž bylo využito kvalitativních a kvantitativních metod, které byly rovněž popsány v teoretické části, práce prokazuje uplatnitelnost a efektivnost využití těchto metod ve výzkumu audiovizuální tvorby. V závěrečné části práce jsou navržena doporučení pro optimalizaci upoutávky filmu z hlediska efektivnějšího cílení na vybrané publikum.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 37 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
2 Průšová, Pavlína
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.