Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 11 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vizualizace obličejové mimiky pro robotickou hlavu
Pospíchal, Tomáš ; Brablc, Martin (oponent) ; Appel, Martin (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá využitím zpětné projekce pro vizualizací mimiky sociobota. Je navržena a implementována kalibrace obrazu k zamezení deformace a změny jasu promítaného obrazu způsobenou zakřivením projekční plochy. Identifikace deformace provedena pomocí promítané šachovnice. K aproximaci deformace použita metoda pohyblivých vážených nejmenších čtverců (MLS). Dále je navržena testovací soustava a úprava projektoru pro krátkou promítací vzdálenost.
Návrh low-cost řídicí jednotky pro DC/BLDC motory
Pospíchal, Tomáš ; Najman, Jan (oponent) ; Rajchl, Matej (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem a konstrukcí driveru pro motor, tvorbou firmware pro STM32H7 a software UI v Python. Driver motoru obsahuje čtyři polovičními můstky, z dvou H-můstkových budičů Smart Gate Driver. Driver motoru je konstruován pro řízení DC/BLDC motorů o výkonu 100W. Komunikace probíhá přes USB 2.0 HS, s protokolem CANOpen a profilem zařízení IEC 61800-7. Driver by měl sloužit ve výukovém prostředí a demonstrovat možnosti USB 2.0 HS na mikrokontroleru STM.
Porovnání precizního a konvenčního zemědělství na daném pozemku
POSPÍCHAL, Tomáš
V bakalářské práci je sledován rozdíl mezi konvenčním a precizním zemědělstvím při zpracování půdy a jejich vliv na efektivitu práce. Zaměřuje se na způsoby zpracování půdy, naváděcí systémy, konvenční a precizní zemědělství. Praktická část práce porovnává na daném pozemku rozděleném na dvě části vliv konvenčního a precizního zemědělství na spotřebu pohonných hmot, plošnou výkonost, hlavní a vedlejší čas. Porovnání je provedeno při podmítce a poté při přípravě půdy před setím.
Zavádění značky Vína z Moravy, vína z Čech v letech 2006-2008
Pospíchal, Tomáš ; Kopecký, Ladislav (vedoucí práce) ; Köppl, Daniel (oponent)
Bakalářská práce "Zavádění značky Vína z Moravy, vína z Čech v letech 2006-2008" pojednává o vytváření a zavádění značky Vína z Moravy, vína z Čech a komunikačních aktivitách této značky. Zabývá se fenoménem vinařství a vína v České republice a mapuje ve stručnosti tuzemský trh s vínem a komunikační aktivity, které na něm dosud proběhli. Představuje víno jako produkt, který vykazuje určitá specifika z hlediska marketingové komunikace, a tyto specifika se snaží krátce popsat. Práce dále podrobně analyzuje vytváření značky a její základní vlastnosti. Kromě popisu značky samotné pojednává práce i o jednotlivých komunikačních aktivitách, které byly s touto značkou v letech 2006-2008 v rámci dlouhodobé kampaně spojené. Celkovým zmapováním kampaně značky tak práce zasazuje tuto značku do kontextu marketingové komunikace tržních produktů. V jednotlivých kapitolách popisuje práce také určité neobvyklé charakteristiky, kterými tato značka s ohledem na povahu svých cílů disponuje. Budování značky a její komunikace jsou jak popisovány, tak komentovány v souvislosti s teoretickými základy marketingové komunikace.
Vizualizace obličejové mimiky pro robotickou hlavu
Pospíchal, Tomáš ; Brablc, Martin (oponent) ; Appel, Martin (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá využitím zpětné projekce pro vizualizací mimiky sociobota. Je navržena a implementována kalibrace obrazu k zamezení deformace a změny jasu promítaného obrazu způsobenou zakřivením projekční plochy. Identifikace deformace provedena pomocí promítané šachovnice. K aproximaci deformace použita metoda pohyblivých vážených nejmenších čtverců (MLS). Dále je navržena testovací soustava a úprava projektoru pro krátkou promítací vzdálenost.
Zkušenosti učitelů se žáky s mentálním postižením na Střední škole hotelové a služeb Kroměříž
Pospíchal, Tomáš
V bakalářské práci bude zpracováno téma zkušenosti učitelů se žáky s mentálním postižením na Střední škole hotelové a služeb Kroměříž. Cílem teoretické části je definovat mentálním postižením, se zaměřením na jeho etiologii, projevy, způsoby diagnostiky a možnosti jeho kompenzace ve středoškolském prostředí. Pro zpra-cování teoretické části bude použita metoda analýzy a syntézy dostupných infor-mací, studium odborné literatury a srovnávání statistických údajů. V praktické části je hlavním cílem je zjistit, jaké zkušenosti mají učitelů Střední škole hotelové a služeb Kroměříž se vzděláváním žáků s mentálním postižením. Tyto zkušenosti budou zobecněny formou doporučení a zásad vzdělávání žáků s mentálním postižením, které budou moci, v určitém rozsahu, aplikovat i jiní uči-telé a školy. K naplnění cíle bude provedena analýza dokumentů školy a použita metoda rozhovoru. Nástrojem sběru dat bude polostrukturovaný rozhovor. Respondenty budou učitelé Střední škole hotelové a služeb Kroměříž, kteří učí žáky s mentálním postižením. Data z analýzy dokumentů a rozhovorů budou analyzována a vyhod-nocena tak, aby mohla vzniknout doporučení a zásady vzdělávání žáků s mentálním postižením.
Mediální diskurz regulace médií: komparativní analýza českého a britského denního tisku
Pospíchal, Tomáš ; Trampota, Tomáš (vedoucí práce) ; Křeček, Jan (oponent)
Diplomová práce se zabývá podobou mediálního obrazu regulace českého a britského tisku se zaměřením na zpravodajské deníky. V teoretické části pojednává o vybraných normativních požadavcích na média včetně konceptu veřejného zájmu, legislativním rámci fungování tištěných médií v České republice a Spojeném království a principu autoregulačního mechanismu britského tisku. V neposlední řadě se zabývá otázkou etických norem a profesních postupů souvisejících s povoláním novináře. Práce dále představuje hlavní představitele a východiska kritické diskurzivní analýzy, jejíž vybrané postupy využívá v následném výzkumu mediálních obsahů. Analytická část se zaměřuje na diskurz vybraných titulů českého a britského denního tisku a zkoumá ho v kontextu dvou událostí spojených se zásahy státu do regulace médií. V českém prostředí jde o schválení zákona č. 52/2009 Sb., médii označovaného jako "náhubkový zákon", v případě Spojeného království o odhalení nezákonných metod získávání informací týdeníkem News of the World. Obě tyto události vyvolaly významný mediální ohlas, mimo jiné proto, že úzce souvisely s problematikou regulace médií, potažmo tisku. Pomocí nástrojů kritické diskurzivní analýzy se práce snaží odkrýt záměrně či nezáměrně skryté aspekty ideologie v diskurzu a reflektovat důsledky dominantního...
Zavádění značky Vína z Moravy, vína z Čech v letech 2006-2008
Pospíchal, Tomáš ; Köppl, Daniel (oponent) ; Kopecký, Ladislav (vedoucí práce)
Bakalářská práce "Zavádění značky Vína z Moravy, vína z Čech v letech 2006-2008" pojednává o vytváření a zavádění značky Vína z Moravy, vína z Čech a komunikačních aktivitách této značky. Zabývá se fenoménem vinařství a vína v České republice a mapuje ve stručnosti tuzemský trh s vínem a komunikační aktivity, které na něm dosud proběhli. Představuje víno jako produkt, který vykazuje určitá specifika z hlediska marketingové komunikace, a tyto specifika se snaží krátce popsat. Práce dále podrobně analyzuje vytváření značky a její základní vlastnosti. Kromě popisu značky samotné pojednává práce i o jednotlivých komunikačních aktivitách, které byly s touto značkou v letech 2006-2008 v rámci dlouhodobé kampaně spojené. Celkovým zmapováním kampaně značky tak práce zasazuje tuto značku do kontextu marketingové komunikace tržních produktů. V jednotlivých kapitolách popisuje práce také určité neobvyklé charakteristiky, kterými tato značka s ohledem na povahu svých cílů disponuje. Budování značky a její komunikace jsou jak popisovány, tak komentovány v souvislosti s teoretickými základy marketingové komunikace.
Obsahový marketing pro generování leadů v segmentu B2B vzdělávacích a poradenských služeb
Nykodýmová, Barbora ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Pospíchal, Tomáš (oponent)
Cílem této diplomové práce je čtenáře seznámit s problematikou obsahového marketingu pro generování tzv. leadů, informací o potenciálních zákaznících, a zanalyzovat a navrhnout doporučení pro jeho uplatnění mezi subjekty v segmentu B2B vzdělávacích a poradenských služeb. Teoretická část práce diskutuje tři klíčové oblasti: specifika služeb a sektoru B2B, obsahový marketing a důvody jeho zapojení do marketingové strategie a problematiku generování leadů jako možnou metriku obsahového marketingu a obchodní nástroj. Praktická část zjišťuje přístup k problematice pohledem čtyř zástupců dodavatelů služeb a doplňuje jej úhlem pohledu jejich zprostředkovatele, společnosti IVITERA, která kolem svých mediálních, zejména internetových, projektů sdružuje jednu z největších B2B komunit v daném odvětví služeb na českém trhu. Výzkum byl realizován pomocí individuálních rozhovorů se zástupci všech pěti společností a doplněn analýzou sekundárních dat, leadů a klíčových slov poskytnutých zprostředkovatelem.
Sociální bankovnictví
Pospíchal, Tomáš ; Chalupníček, Pavel (vedoucí práce) ; Houdek, Petr (oponent)
Předmětem mé diplomové práce je sociální podnikatelství v oblasti bankovnictví. Práce má dvě části - teoretickou a praktickou. V teoretické části zkoumám sociální podnikatelství obecně, neboli význam altruismu v podnikání. Oblast mého zkoumání je z teoretického hlediska zajímavá také z toho důvodu, že na stejném trhu působí a působily zároveň ziskové i neziskové organizace. Praktická část obsahuje několik případových studií institucí "sociálního bankovnictví". Konkrétně jsem vybral dobročinné bankovní organizace v Itálii a ve Španělsku vznikající od 15. století, dále kampeličky a raiffeisenky, mikropůjčky a P-to-P půjčky. Cílem práce je odpovědět na otázku, jestli je "sociální bankovnictví" smysluplný koncept a jestli můžeme v historii vysledovat nějaký vývoj vedoucí až k současné podobě mikrofinancování.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 11 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
10 POSPÍCHAL, Tomáš
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.