Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 17 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Obytný soubor na ul. Pastviny v Brně - Komíně
Pospíšilová, Zuzana ; Kubínová, Šárka (oponent) ; Makovský, Zdeněk (vedoucí práce)
Návrh je založen na silném potenciálu pozemku v souvislosti s jeho atraktivním umístěním v blízkosti centra Brna a zároveň v těsné návaznosti na přírodu. Hmotové řešení plyne ze snahy vytvořit soustavu veřejných až soukromých prostor při současném zachování kontinuity celku. Výška zástavby klesá a řídne směrem k lesu a obrací se čelem na jih. Soubor nabídne byty všech velikostí od garsonky po mezonet, prostor pro pobyt v přírodě i občanskou vybavenost.
Využití původních plemen hospodářských zvířat v agroturistice
Pospíšilová, Zuzana
Tato bakalářská práce s názvem “Využití původních plemen hospodářských zvířat v agroturistice“ se v první části zabývá charakteristikou a historií těchto plemen. Většina těchto plemen je zařazena do programu ochrany genofondu původních plemen. U každého druhu nechybí krátké zhodnocení pozitiv a negativ chovu. Následuje výběr několika agroturistických podniků v České republice, které chovají a využívají některé z původních plemen. Vybrané podniky jsou stručně popsány a je k nim zpracována SWOT analýza. Dále je zhodnocen současný stav původních plemen hospodářských zvířat a je navrhnut jejich možný budoucí rozvoj. Na závěr je zpracována SWOT analýza z pohledu venkovského cestovního ruchu České republiky.
Specifické poruchy učení u dospělých jedinců
Pospíšilová, Zuzana ; Zelinková, Olga (vedoucí práce) ; Krahulcová, Beáta (oponent)
Tématem této práce jsou dospělí jedinci se specifickými poruchami učení. Vzhledem k tomu, že specifické poruchy učení jsou nejčastěji diagnostikovány v mladším školním věku, protože se projevují hlavně při osvojování čtení, psaní a počítání, značný prostor teoretické části pojednává o dětech se specifickými poruchami učení. Důvodem je nutnost zabývat se touto problematikou kvůli pochopení projevů a obtíží pramenících z této poruchy v dospělosti.
Specifické poruchy učení a chování u dospělých jedinců - vyrovnávání se s handicapem
Pospíšilová, Zuzana ; Kucharská, Anna (vedoucí práce) ; Břečková Chalupová, Eva (oponent)
Tématem bakalářské práce jsou dospělí jedinci s diagnózou specifické poruchy učení a chování se zaměřením na jejich vyrovnávání se s tímto handicapem v dospělém věku. Práce je tvořena teoretickou a praktickou částí. Úvodní kapitola teoretické části je věnována základní terminologii specifických poruch učení a chování, jejich projevům a emocionálním a sociálním aspektům vyplývajícím z této diagnózy v dětském věku. Další kapitola se zabývá dospělými jedinci se specifickými poruchami učení a chování s důrazem na negativní projevy těchto poruch, které mohou způsobovat obtíže při výkonu povolání. Závěrečná kapitola teoretické části obsahuje popis nejčastějších emočních reakcí, kterými trpí dospělí jedinci s diagnózou specifických poruch učení a chování. Cílem praktické části je popis procesu vyrovnávání se s handicapem v podobě specifických poruch učení a chování v dospělém věku. Jedná se o kvalitativní výzkumné šetření, které se nejprve zaměřuje na popis problémů v zaměstnání a při studiu na vysoké škole vyplývajících z diagnózy specifických poruch učení a chování. Dále je pozornost věnována negativním pocitům, kterým čelí účastníci výzkumného šetření s diagnózou specifických poruch učení a chování v každodenním životě. Významnou část výzkumu tvoří popis strategií vyrovnávání se s obtížemi, jejichž příčinou...
Specifické poruchy učení u adolescentů - vnímání specifických poruch učení ve středoškolském prostředí
Pospíšilová, Zuzana ; Kucharská, Anna (vedoucí práce) ; Sotáková, Hana (oponent)
Tato diplomová práce se věnuje tématu adolescentů se specifickými poruchami učení se zaměřením na středoškolské prostředí. Práce je tvořena teoretickou a praktickou částí. Úvodní kapitola se zabývá problematikou specifických poruch učení v období adolescence. Nejprve je vymezeno období adolescence a jeho základní charakteristiky. Dále je pozornost věnována projevům specifických poruch učení v adolescenci a také sekundárním projevům vyplývajícím z této diagnózy. Závěr první kapitoly obsahuje popis pozitivních aspektů specifických poruch učení, což je koncepce, která v našich podmínkách zatím není příliš rozšířená. Cílem praktické části této práce je v prvé řadě popis fungování adolescentů se specifickými poruchami učení ve středoškolském prostředí. Dále se výzkumné šetření soustředí na identifikaci projevů vážících se ke specifickým poruchám učení a diferenciaci obtíží ve vztahu ke školnímu prostředí a každodennímu životu. Závěr výzkumného šetření se věnuje zjištění přístupů, které zaujímají adolescenti se specifickými poruchami učení ke středoškolskému studiu. Data získaná prostřednictvím metod sběru dat (rozhovor a dotazníky) jsou nejdříve interpretovány izolovaně, poté souhrnně. Závěr praktické části nabízí diskuzi výsledků s literaturou a zamyšlení nad dalším zkoumáním v oblasti specifických...
Specifické poruchy učení a chování u dospělých jedinců - vyrovnávání se s handicapem
Pospíšilová, Zuzana ; Břečková Chalupová, Eva (oponent) ; Kucharská, Anna (vedoucí práce)
Tématem bakalářské práce jsou dospělí jedinci s diagnózou specifické poruchy učení a chování se zaměřením na jejich vyrovnávání se s tímto handicapem v dospělém věku. Práce je tvořena teoretickou a praktickou částí. Úvodní kapitola teoretické části je věnována základní terminologii specifických poruch učení a chování, jejich projevům a emocionálním a sociálním aspektům vyplývajícím z této diagnózy v dětském věku. Další kapitola se zabývá dospělými jedinci se specifickými poruchami učení a chování s důrazem na negativní projevy těchto poruch, které mohou způsobovat obtíže při výkonu povolání. Závěrečná kapitola teoretické části obsahuje popis nejčastějších emočních reakcí, kterými trpí dospělí jedinci s diagnózou specifických poruch učení a chování. Cílem praktické části je popis procesu vyrovnávání se s handicapem v podobě specifických poruch učení a chování v dospělém věku. Jedná se o kvalitativní výzkumné šetření, které se nejprve zaměřuje na popis problémů v zaměstnání a při studiu na vysoké škole vyplývajících z diagnózy specifických poruch učení a chování. Dále je pozornost věnována negativním pocitům, kterým čelí účastníci výzkumného šetření s diagnózou specifických poruch učení a chování v každodenním životě. Významnou část výzkumu tvoří popis strategií vyrovnávání se s obtížemi, jejichž příčinou...
Specifické poruchy učení u dospělých jedinců
Pospíšilová, Zuzana ; Krahulcová, Beáta (oponent) ; Zelinková, Olga (vedoucí práce)
Tématem této práce jsou dospělí jedinci se specifickými poruchami učení. Vzhledem k tomu, že specifické poruchy učení jsou nejčastěji diagnostikovány v mladším školním věku, protože se projevují hlavně při osvojování čtení, psaní a počítání, značný prostor teoretické části pojednává o dětech se specifickými poruchami učení. Důvodem je nutnost zabývat se touto problematikou kvůli pochopení projevů a obtíží pramenících z této poruchy v dospělosti.
Obytný soubor na ul. Pastviny v Brně - Komíně
Pospíšilová, Zuzana ; Kubínová, Šárka (oponent) ; Makovský, Zdeněk (vedoucí práce)
Návrh je založen na silném potenciálu pozemku v souvislosti s jeho atraktivním umístěním v blízkosti centra Brna a zároveň v těsné návaznosti na přírodu. Hmotové řešení plyne ze snahy vytvořit soustavu veřejných až soukromých prostor při současném zachování kontinuity celku. Výška zástavby klesá a řídne směrem k lesu a obrací se čelem na jih. Soubor nabídne byty všech velikostí od garsonky po mezonet, prostor pro pobyt v přírodě i občanskou vybavenost.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 17 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
2 Pospíšilová, Zdeňka
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.