| |
|
Návrh doplnění/změn marketingové komunikace konkrétní společnosti
Pospíšilová, Julie ; Procházka, Jiří (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá doplněním/změnou marketingové komunikace konkrétní společnosti. Jedná se o nově otevřenou kavárnu a fit studio OMNI v Medlánkách. Teoretická část se zabývá obecnými pojmy marketingové komunikace a komunikačního mixu. V analytické části se seznámíme se společností OMNI, analyzujeme její marketingové prostředí a současný marketingový mix. Výsledkem práce je pak návrh na zlepšení marketingové komunikace v oblasti poskytujících služeb.
|
|
Návrh doplnění/změn marketingové komunikace konkrétní společnosti
Pospíšilová, Julie ; Procházka, Jiří (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá doplněním/změnou marketingové komunikace konkrétní společnosti. Jedná se o nově otevřenou kavárnu a fit studio OMNI v Medlánkách. Teoretická část se zabývá obecnými pojmy marketingové komunikace a komunikačního mixu. V analytické části se seznámíme se společností OMNI, analyzujeme její marketingové prostředí a současný marketingový mix. Výsledkem práce je pak návrh na zlepšení marketingové komunikace v oblasti poskytujících služeb.
|
| |