Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Spotřební chování na českém trhu kolových nápojů se zaměřením na tři nejprodávanější značky
Požárová, Karolína ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Krejčí, Eva (oponent)
Hlavním cílem bakalářské práce je zjištění oblíbenosti tří nejprodávanějších značek kolových nápojů na českém trhu, tedy značek Coca-Cola, Kofola a Pepsi Cola u různých skupin obyvatel. Teoretická část popisuje charakteristiky stěžejních činností a pojmů, které jsou následně využívány v části praktické. Nabízí širší náhled na problematiku. Praktická část selektuje užitečné informace sekundárních výzkumů a současně s výsledky vlastního dotazníkového šetření uvádí, který ze zkoumaných nápojů spotřebitelé pijí nejvíce, který je jejich nejoblíbenější a jak se liší preference v závislosti na věku či pohlaví. Práci uzavírá vyhodnocení výsledků všech výzkumů a na nich založené doporučení ke zlepšení marketingové komunikace s potenciálními spotřebiteli kolových nápojů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.