Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vztah pohybové aktivity a kvality života u mladých dospělých
Plochá, Johana ; Mudrák, Jiří (vedoucí práce) ; Dostálová, Radka (oponent)
Název: Vztah pohybové aktivity a kvality života u mladých dospělých Cíle: Hlavním cílem diplomové práce bylo zjistit souvislost pohybové aktivity s kvalitou života u mladých dospělých ve věku od 20 do 35 let. Dílčím cílem bylo zjistit, jaký životní styl žijí mladí dospělí v současné době a jak hodnotí své zdraví a kvalitu života. Metody: Metodologicky práce vychází z kvantitativní dotazníkové studie. Data byla získána prostřednictvím online dotazníku, který byl vystaven na sociální síti Facebook. Dotazník zahrnoval dvě škály pohybové aktivity (International Physical Activity Questionnaire a Leisure Time Exercise Questionnaire) a škálu kvality života (WHOQOL-BREF). Průzkumu se účastnilo 379 mladých dospělých ve věkové kategorii od 20 do 35 let. Data z dotazníku byla vyhodnocena prostřednictvím softweru SPSS - Statisctical Package for Social Science. Vztah mezi pohybovou aktivitou a kvalitou života byl zjišťován pomocí korelační a regresní analýzy. Výsledky: Výsledky vycházející z korelační analýzy ukazují vztah mezi intenzivní volnočasovou pohybovou aktivitou a třemi dimenzemi kvality života - psychickým a fyzickým zdravím a kvalitou prostředí. Regresní analýza potvrzovala signifikantní vztah mezi intenzivní volnočasovou pohybovou aktivitou a všemi zjišťovanými dimenzemi kvality života....
Výuka volejbalu v hodinách tělesné výchovy na základních a středních školách
Plochá, Johana ; Vorálek, Rostislav (vedoucí práce) ; Kočíb, Tomáš (oponent)
Název: Výuka volejbalu v hodinách tělesné výchovy na základních a středních školách Cíle: Cíl byl zaměřen na průzkum znalostí a zkušeností žáků ze základních a středních škol o sportovní hře volejbalu. Dílčím cílem bylo zjistit, jakým způsobem pedagogové vyučují volejbal v hodinách tělesné výchovy na základních a středních školách. Metoda: V bakalářské práci se vyskytuje kvantitativní metoda. Data byla získána prostřednictvím anonymních dotazníků od pedagogů tělesné výchovy a žáků základních a střední škol. Výsledky: Z výsledků vyplývá, že žáky základních i středních škol výuka volejbalu při hodině tělesné výchovy zajímá. Znalost volejbalových pravidel žáci prokázali na dostačující úrovni a učitelé tělesné výchovy vytváří optimální podmínky pro výuku volejbalu během tělesné výchovy. Klíčová slova: Tělesná výchova, vyučovací předmět, žák, učitel, Rámcový vzdělávací program.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.