Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Storytelling jako přesvědčovací technika
Plintová, Petra ; Vranka, Marek (vedoucí práce) ; Sedláček, Mojmír (oponent)
Bakalářská práce se věnuje vyprávění příběhů. První část nastavuje základní definice, charakteristiky a informace podstatné pro tuto práci. Dále obsahuje kapitolu o funkcích příběhů a také popis takzvaného univerzálního mýtu. Následuje pasáž, která popisuje, jak příběhy na své posluchače působí z neurobiologického hlediska. Druhá část této bakalářské práce je věnována pojmu storytelling, tedy disciplíně vyprávění příběhů. Storytelling je zde mapován jakožto marketingová strategie a účinná přesvědčovací technika. Práce zmiňuje různé způsoby využití storytellingu v prostředí marketingu, firem a neziskových organizací. Jsou zde uvedeny příklady různých typů příběhů, se kterými je možné se setkat ve světě reklamy. V proponovaném kvantitativním výzkumu je navrženo zkoumání možného vlivu příběhů na hodnocení atraktivity věcí, konkrétně vystavovaných obrazů. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.