Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Chování spotřebitele ve vztahu k privátním značkám potravin na českém maloobchodním trhu
Plecitá, Veronika
Tato diplomová práce se zabývá chováním spotřebitele ve vztahu k privátním značkám potravin na českém maloobchodním trhu. Cílem práce bylo identifikovat hlavní faktory působící na spotřebitele při nákupu výrobků privátních značek a následně určit a po-psat postoje a preference spotřebitelů k privátním značkám na zkoumaném trhu. V diplomové práci jsou použity techniky a nástroje marketingového výzkumu, kon-krétně dotazníkového šetření (N=409) a shlukové analýzy. Závěry dotazníkového šet-ření poukázaly na hlavní faktory ovlivňující spotřebitele, především pak vlastní zkuše-nost s danou značkou nebo výrobkem, vnímanou kvalitu a cenu výrobků privátních značek. Dalším výstupem práce je segmentace spotřebitelů a marketingová doporučení pro subjekty působící na zkoumaném trhu.
Založení komanditní společnosti
Plecitá, Veronika
Založení komanditní společnosti. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2016. V této bakalářské práci je zpracována problematika založení a vzniku komanditní společnosti. Práce se v teoretické části zabývá zejména aktuální právní úpravou, analýzou a popisem komanditní společnosti. Praktická část představuje podrobný návod na založení této společnosti v případě založení právnickou a fyzickou osobou.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.