Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Témata a formy libret v pantomimě
Richta, Pavel ; Petišková, Ladislava (vedoucí práce) ; Platz, Josef (oponent)
Tato úvaha je nahlédnutím do různých způsobů zpracování a tematického pojednání pantomimy dvacátého století. Snažím se potvrdit, že témata použitá v pantomimě se velmi často opakují v různých podobách. Z toho bych rád vyvodil možnosti pro současnou pantomimu a pokouším se uvést problematiku směřování pantomimy na příkladech inscenací z dob nedávno minulých, i mých osobních dramatických pokusů.
Klauniády V + W
Paňková, Jana ; Petišková, Ladislava (vedoucí práce) ; Platz, Josef (oponent)
V mé bakalářské práci jsem se zaměřila na nástup meziválečné avantgardy, počátky
Principy komična nejen v mimickém divadle
Zíková, Michaela ; Hybner, Boris (vedoucí práce) ; Platz, Josef (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá významem komična nejen v mimickém divadle. Snaží se o odhalení postupu, jak vyvolat a použít komično správným způsobem. Součástí této práce je teoretický rozbor techniky komična, hlavních názorů na podstatu komična a jeho podmínek.
Improvizace o improvizaci
Mišíková, Barbora ; Capko, Štefan (vedoucí práce) ; Platz, Josef (oponent)
V mé bakalářské práci "Improvizace o improvizaci" jsem se snažila vymezit ono široké pojetí, jež představuje improvizace. Stěžejním pilířem mé práce jsou rozhovory s několika osobnostmi z různých uměleckých oborů a mé vlastní zkušenosti a zážitky, na základě kterých vyplývá, že improvizace je nedílnou součástí každého uměleckého projevu, jež je odrazem našeho každodenního života.
Zvuk a pohyb v pantomimě
Krček, Jan ; Platz, Josef (vedoucí práce) ; Halaš, Adam (oponent)
Hudba a zvuky dokážou v některých audiovizuálních a rozhlasových uměleckých dílech zvýšit jejich hodnotu, ale naopak při nevhodném výběru a kompozici mohou dílo jemně narušit. Ve své práci shrnuji své zkušenosti a poznatky experimentátorů z minulosti i současnosti v oblasti zvuku, spojeného s vizuální akcí, ať už jde o tanec, drama, či film. Nejvíce se však věnuji zpracování a vhodnému výběru zvukové složky v nonverbálním divadle včetně metod používání zvuků v historických etapách divadla a mimu. K dosud používaným zvukovým prostředkům zvlášť sleduji zvuky, které si mim vyrábí vlastním hlasem, nebo si pomáhá moderní záznamovou technikou.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.