Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vývoj webové aplikace v Elektronickém obchodě
Plachký, Leoš ; Hladík, Karel (oponent) ; Němcová, Zuzana (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá vývojem webové aplikace v prostředí technologie ESO9 pro správu tiskovin ve společnosti HomeCredit a.s. Výsledná webová aplikace bude komunikovat mezi jednotlivými pracovními úseky ve společnosti HomeCredit a.s. a mezi společnostmi, které tiskoviny tisknou. K tomu, aby aplikace byla efektivně navržena a naprogramována bude nutné analyzovat současný stav správy tiskovin ve firmě HomeCredit a.s. Požadavky na webovou aplikaci jsou rychlost a jednoduchost ovládání a využití programové technologie ESO9. Webová aplikace bude zejména naprogramována v jazyku SQL a bude z části využívat prvky z ASP.net.
Využití nástrojů Business Intelligence v podnikových procesech
Plachký, Leoš ; Ing.Martin Zubalík (oponent) ; Kříž, Jiří (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem a implementací Business Intelligence ve firmě Click Credit s.r.o. Hlavním úkolem v rámci BI je v oblasti Integračních služeb navrhnout a vytvořit centrální evidenci delikventních klientů, tak aby data v centrální evidenci byla plně konzistentní a mohla sloužit pro další analýzy. V první části práce jsou uvedeny teoretické základy z Business Intelligence, z oblastí Integračních a analytických služeb. V druhé části práce je uvedena analýza současného stavu a návrh vlastního řešení.
Rizikovost online marketingové komunikace značky Engine Tables
Pokorný, Marek ; Plachký, Leoš (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je zjistit, analyzovat a zhodnotit všechny možná rizika online marketingové komunikace značky Engine Table. V teoretické části se zabývám základními pojmy marketingu a metodami práce. Analytická část se zaměřuje na seznámení se značkou, marketingovou problematikou, PEST analýzou, analýzou trhu a konkurencí. Dále se v této části budu snažit analyzovat všechny možná rizika, která mohou vzniknou v prostředí online marketingové komunikace. V poslední části jsou následně hodnocena jednotlivá řešení, jejich efektivita, finanční náročnost, celkový přínos navrhovaných řešení, veškerá možná rizika a řešení jak jim je možné předejít.
Marketingová komunikace značky Engine Tables na sociálních sítích
Pokorný, Marek ; Plachký, Leoš (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je, propagace značky Engine Tables na nových sociálních sítích a zlepšení propagace na stávajících sociálních sítích. V teoretické části se zabývám základními pojmy marketingu a metodami práce. Analytická část se zaměřuje na seznámení se značkou, marketingovou problematikou, PEST analýzou, analýzou trhu a konkurencí. V poslední části jsou následně hodnocena jednotlivá řešení, jejich efektivita, finanční náročnost a celkový přínos navrhovaných řešení.
Rizikovost online marketingové komunikace značky Engine Tables
Pokorný, Marek ; Plachký, Leoš (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je zjistit, analyzovat a zhodnotit všechny možná rizika online marketingové komunikace značky Engine Table. V teoretické části se zabývám základními pojmy marketingu a metodami práce. Analytická část se zaměřuje na seznámení se značkou, marketingovou problematikou, PEST analýzou, analýzou trhu a konkurencí. Dále se v této části budu snažit analyzovat všechny možná rizika, která mohou vzniknou v prostředí online marketingové komunikace. V poslední části jsou následně hodnocena jednotlivá řešení, jejich efektivita, finanční náročnost, celkový přínos navrhovaných řešení, veškerá možná rizika a řešení jak jim je možné předejít.
Marketingová komunikace značky Engine Tables na sociálních sítích
Pokorný, Marek ; Plachký, Leoš (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je, propagace značky Engine Tables na nových sociálních sítích a zlepšení propagace na stávajících sociálních sítích. V teoretické části se zabývám základními pojmy marketingu a metodami práce. Analytická část se zaměřuje na seznámení se značkou, marketingovou problematikou, PEST analýzou, analýzou trhu a konkurencí. V poslední části jsou následně hodnocena jednotlivá řešení, jejich efektivita, finanční náročnost a celkový přínos navrhovaných řešení.
Vývoj webové aplikace v Elektronickém obchodě
Plachký, Leoš ; Hladík, Karel (oponent) ; Němcová, Zuzana (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá vývojem webové aplikace v prostředí technologie ESO9 pro správu tiskovin ve společnosti HomeCredit a.s. Výsledná webová aplikace bude komunikovat mezi jednotlivými pracovními úseky ve společnosti HomeCredit a.s. a mezi společnostmi, které tiskoviny tisknou. K tomu, aby aplikace byla efektivně navržena a naprogramována bude nutné analyzovat současný stav správy tiskovin ve firmě HomeCredit a.s. Požadavky na webovou aplikaci jsou rychlost a jednoduchost ovládání a využití programové technologie ESO9. Webová aplikace bude zejména naprogramována v jazyku SQL a bude z části využívat prvky z ASP.net.
Využití nástrojů Business Intelligence v podnikových procesech
Plachký, Leoš ; Ing.Martin Zubalík (oponent) ; Kříž, Jiří (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem a implementací Business Intelligence ve firmě Click Credit s.r.o. Hlavním úkolem v rámci BI je v oblasti Integračních služeb navrhnout a vytvořit centrální evidenci delikventních klientů, tak aby data v centrální evidenci byla plně konzistentní a mohla sloužit pro další analýzy. V první části práce jsou uvedeny teoretické základy z Business Intelligence, z oblastí Integračních a analytických služeb. V druhé části práce je uvedena analýza současného stavu a návrh vlastního řešení.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.