Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
On-line marketing - princip aukce mění svět reklamy.
Jankovič, Zdeněk ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Plůdek, Lukáš (oponent)
Diplomová práce 'On-line marketing - Princip aukce mění svět reklamy' se zabývá postavením internetu jako média, on-line komerčními komunikacemi, oblastí vyhledávačů a výkonovou reklamou. Práce je strukturována do tří částí. V první části nahlížím na internet jako na médium nové generace, porovnávám jej s tradičními médii a popisuji situaci v ČR. Uvádím zde také stručnou segmentaci českých uživatelů internetu. V druhé části popisuji marketingový komunikační mix na internetu, přibližuji možné formy on-line reklamy a také výhody a nevýhody reklamy na internetu. Přidávám také informace o měření ukazetelů webových stránek a poskytuji statistiky o výši výdajů do on-line reklamy. Ve třetí části se zabývám reklamou v internetových vyhledávačích a mechanismy prodeje reklamy pomocí systémů Google AdWords (AdSense) a Seznam Sklik. Zajímám se zde o to, jakým způsobem ve výkonové reklamě na internetu funguje princip platby za kliknutí a princip aukce. Pojednávám také o problematice SEM (marketing ve vyhledávačích). Přínosem práce jsou informace o možnostech využití internetu v rámci propagace a ucelené informace o problematice výkonové reklamy ve vyhledávačích.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.