Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vývoj komunikační strategie značky Reebok od roku 2016 do současnosti
Pitterlingová, Tereza ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Báča, Ladislav (oponent)
Cílem bakalářské práce je analýza komunikační strategie značky Reebok mezi lety 2016-2018 se zaměřením na Českou republiku. V teoretické části uvádím definice marketingové komunikace a jednotlivých nástrojů komunikačního mixu. V praktické části se krátce věnuji historii a vývoji značky Reebok a jejímu postavení na českém trhu. Také představím některá sportovní odvětví, na které se značka zaměřuje. Poté popisuji základy globální komunikační strategii Reeboku a následně analyzuji konkrétní části komunikačního mixu v ČR pomocí deskriptivní metody, kterou kombinuji s poznatky získanými z rozhovorů. V závěru zhodnotím dosavadní komunikaci značky Reebok na českém trhu a navrhnu kroky, které by mohly v budoucnu vést efektivnější komunikaci značky.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.