Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza spokojenosti zákazníků vybraného spolku a návrhy na její zlepšení
Pilková, Kateřina ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se věnuje analýze spokojenosti zákazníků spolku Yoga House, z.s. a následným návrhům její zlepšení. První část práce se zabývá popisem důležitých teoretických východisek souvisejících s tímto tématem. V druhé části jsou realizovány analýzy obecného a konkurenčního prostředí spolku, dále je v ní zpracován jeho marketingový mix, zanalyzováno dotazníkové šetření, zaměřené na zákaznickou spokojenost, a v závěru je vypracována SWOT analýza z jednotlivých výstupů předešlých rozborů. Ve třetí části jsou vytvořeny návrhy a doporučení pro zvýšení úrovně spokojenosti zákazníků u vybraného spolku.
Vliv kolostra na imunitní systém telete
Pilková, Kateřina
Důležitost vlivu kolostra mléčné žlázy krávy na imunitní systém novorozeného telete je velmi dobře známa. Nedostatečné nebo nesprávné krmení kolostrem se významně podílí na morbiditě i mortalitě telat, proto se tato bakalářská práce zaměřuje na imunitu a příjem kolostra. Placenta skotu je nepropustná pro protilátky, a proto se tele rodí bez vyvinuté obranyschopnosti. Pasivní imunitu získává prostřednictvím kolostra od matky. Kolostrum po porodu oproti mléku obsahuje více imunoglobulinů, proteinů, tuků a vitaminů, které tele vyživují a chrání. Stěna střeva je propustná pro imunoglobuliny jen v průběhu prvních 24 hodin po porodu, proto je podstatné, aby se tele kolostra napilo co nejdříve po narození a v co největším množství.
Analýza spokojenosti zákazníků vybraného spolku a návrhy na její zlepšení
Pilková, Kateřina ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se věnuje analýze spokojenosti zákazníků spolku Yoga House, z.s. a následným návrhům její zlepšení. První část práce se zabývá popisem důležitých teoretických východisek souvisejících s tímto tématem. V druhé části jsou realizovány analýzy obecného a konkurenčního prostředí spolku, dále je v ní zpracován jeho marketingový mix, zanalyzováno dotazníkové šetření, zaměřené na zákaznickou spokojenost, a v závěru je vypracována SWOT analýza z jednotlivých výstupů předešlých rozborů. Ve třetí části jsou vytvořeny návrhy a doporučení pro zvýšení úrovně spokojenosti zákazníků u vybraného spolku.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.