Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Využití ICT pro potřeby systému náhradní výchovy
Dvořák, Jakub ; Mlčková, Marie (vedoucí práce) ; Pilař, Jiří (oponent)
Diplomová práce Využití ICT pro potřeby systému náhradní výchovy se věnuje vymezení základních pojmů v oblasti náhradní výchovy a popisu jednotlivých složek systému náhradní výchovy v ČR a jejich ukotvení v platných právních normách. Dále se věnuje jednak využití stávajících informačních a komunikačních technologií (ICT) v systému náhradní výchovy včetně popisu interního informačního systému v Diagnostickém ústavu pro mládež, Praha 2, Lublaňská 33 a jednak popisu realizace webového informačního portálu "Aspekty náhradní výchovy" pro potřeby systému náhradní výchovy.
Vliv pohybového programu s prvky prolongovaného strečinku na funkční stav plavce s MO
Pilař, Jiří ; Půlpán, David (vedoucí práce) ; Strnad, Pavel (oponent)
Název Vliv pohybového programu s prvky prolongovaného strečinku na funkční stav Cíle Hlavním cílem této práce je ovlivnit funkční stav plavce s dětskou mozkovou obrnou. Konkrétně ovlivnit kloubní rozsah dolních končetin, spasticitu a posílit Dalším cílem je poukázat na další možnosti využití pohybového programu k plaveckému tréninku lidí s MO. Tato práce je koncipována jako případová studie závodního plavce (věk 25 let) s mozkovou obrnou (spastickou diparézu). Pohybová intervence probíhala po dobu 11 týdnů ve formě samostatného pravidelného cvičení na základě edukace fyzioterapeutem a odborníkem pro aplikované pohybové aktivity. Zpracovaný program zahrnoval doporučení každodenního prolongovaného strečinku a kompenzačního cvičení, ve frekvenci 3x týdně. K hodnocení průběhu a efektu intervence byly využity metody kineziologického rozboru (goniometrie, Ashworthova škála a svalový test), metoda rozhovoru a tréninkový deník. Výsledky: Zjistili jsme, že po aplikaci pohybového programu, který trval 11 týdnů došlo ke zvětšení kloubního rozsahu v kyčelním kloubu o 5 ř až 15 ř . Došlo také ke zlepšení svalové síly v oblasti trupu o 1 stupeň dle hodnocení svalového testu Vladimíra Jandy. Z rozhovoru byl patrný přínos v oblasti psychického a fyzického ový program dokázal nahradit fyzickou přípravu v posilovně a byl...

Pilař, Jiří ; Úlehla, Ivan, (vedoucí práce)
Využití ICT pro potřeby systému náhradní výchovy
Dvořák, Jakub ; Pilař, Jiří (oponent) ; Mlčková, Marie (vedoucí práce)
Diplomová práce Využití ICT pro potřeby systému náhradní výchovy se věnuje vymezení základních pojmů v oblasti náhradní výchovy a popisu jednotlivých složek systému náhradní výchovy v ČR a jejich ukotvení v platných právních normách. Dále se věnuje jednak využití stávajících informačních a komunikačních technologií (ICT) v systému náhradní výchovy včetně popisu interního informačního systému v Diagnostickém ústavu pro mládež, Praha 2, Lublaňská 33 a jednak popisu realizace webového informačního portálu "Aspekty náhradní výchovy" pro potřeby systému náhradní výchovy.
Šikana žáků na základní škole
Košťálová, Pavla ; Walterová, Eliška (vedoucí práce) ; Kraus, Blahoslav (oponent) ; Pilař, Jiří (oponent)
Hlavním cílem práce "Šikana žáků na základní škole" bylo prokázat, jaké jsou proměnné, které ovlivňují výskyt sledovaného jevu mezi dětmi vybraného vzorku. Z mnoha různých faktorů jsem vybrala: velikost obce, vzdělávací program, pohlaví žáka, vztahy v třídním kolektivu, žákem subjektivně vnímanou atmosféru ve třídě, zájmovou činnost v místě bydliště nebo v místě školy, rodinu, používané tresty v rodině. Položila jsem si otázku zda lze zjistit souvislost mezi sledovanými proměnnými a tím, zda je dítě obětí nebo šikanujícím. Nejprve jsem provedla kvalitativně-interpretativní analýzu dostupné literatury, která se zvoleným tématem zabývá. Na základě komparace různých charakteristik jsem navrhla Pracovní vymezení šikany, s nímž v předkládaném textu dále pracuji. V úvodu empirické části práce jsem podrobně popsala kritéria výběru zkoumaného vzorku. Kritéria jsem volila tak, aby soubor byl dostatečně reprezentativní a zároveň dostatečně velký (N=776). Výzkum byl uskutečněn na 11 základních školách v bývalém Jihomoravském kraji, na 9 školách v bývalém Středočeském kraji. 6 základních škol bylo z obcí do 10 000 obyvatel (272 Žáků), 6 škol z obce od 10 000 do 50 000 obyvatel (249 žáků), 8 škol z obce nad 50 000 obyvatel (255 žáků). V každé škole byl proveden výzkum ve dvou třídách, převážně 6. a 8. ročnících. Výzkumu...

Viz též: podobná jména autorů
2 Pilař, Jakub
6 Pilař, Jan
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.