Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Zobrazení negativních emocí a jejich vliv na vnímání reklamního sdělení
Pištěková, Karolína ; Kincl, Tomáš (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá analýzou zobrazení negativních emocí a jejich vlivem na vnímání reklamního sdělení. Cílem je zjistit, jak na jedince působí negativní emoce v reklamním sdělení a jestli, a jakým způsobem ovlivňují jeho vnímání. Teoretická část se věnuje odlišným přístupům k vymezení emocí a jejich měření. Literární rešerše diskutuje pří-padové studie a výzkumy realizované v této oblasti včetně závěrů z nich vyplývajících. Součástí teoretické části je přiblížení pojmu neuromarketing a jeho význam na poli marketingové komunikace. Metodická část práce diskutuje zvolené metody sběru dat. Výsledky jsou zobrazovány pomocí fixačních a heat map a jsou doplněny o výpovědi respondentů.
Ženy po mateřské a rodičovské dovolené na trhu práce v ČR
Pištěková, Karolína ; Kaczor, Pavel (vedoucí práce) ; Sedláková, Jaroslava (oponent)
Tato práce poskytuje ucelený pohled na problematiku postavení žen po mateřské a rodičovské dovolené na trhu práce v České republice. Obsahová náplň reflektuje téma, teoretická část se zabývá vymezením pojmů vztahujících se k pochopení problematiky jako je trh práce a jeho zákonitosti, vymezuje oblast mateřské a rodičovské dovolené, včetně srovnání s vybranými zeměmi Evropské Unie. Druhá část práce obsahuje autorské šetření metodou moderovaného rozhovoru s cílovou skupinou, na jehož základě jsou formulovány vlastní závěry a doporučení. Závěr práce obsahuje shrnutí poznatků včetně návrhů na zvýšení zaměstnavatelnosti žen po MD a RD.

Viz též: podobná jména autorů
2 Pištěková, Klára
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.