Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Sportovní areál - stavebně technologická příprava
Petruška, Tomáš ; Kopecký, Lukáš (oponent) ; Biely, Boris (vedoucí práce)
Diplomová práce řeší stavebně technologický projekt výstavby sportovního areálu. Cílem je racionální návrh výstavby a zdrojů. Obsahem práce je zařízení staveniště, technologický předpis, rozpočet, harmonogram, kontrolní a zkušební plán, návrh a posouzení zvedacího mechanismu a strojů použitých ve výstavbě, smlouva o dílo, zpráva bezpečnosti práce. Součástí práce je i specializace z oblasti sportovních povrchů.
Sportovní areál - stavebně technologická příprava
Petruška, Tomáš ; Kopecký, Lukáš (oponent) ; Biely, Boris (vedoucí práce)
Diplomová práce řeší stavebně technologický projekt výstavby sportovního areálu. Cílem je racionální návrh výstavby a zdrojů. Obsahem práce je zařízení staveniště, technologický předpis, rozpočet, harmonogram, kontrolní a zkušební plán, návrh a posouzení zvedacího mechanismu a strojů použitých ve výstavbě, smlouva o dílo, zpráva bezpečnosti práce. Součástí práce je i specializace z oblasti sportovních povrchů.
Strategie budování značky Lilien Czech Jewelry
Perglerová, Lucie ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Petruška, Tomáš (oponent)
Cílem této diplomové práce je představit společnost P&P Jewelry s.r.o., její působení a popsat dosavadní způsob budování značky Lilien Czech Jewelry, dále zpracovat analýzu klíčových trhů a na základě výsledků vytvořit návrh nové strategie budování značky. První teoretická kapitola se věnuje specifikům budování značky a to v offline i online prostředí. V další části je charakterizován podnik P&P Jewelry s.r.o., je představen projekt Lilien Czech Jewelry a trhy, na které je bižuterie dodávána. Následující kapitola je zaměřena na analýzu konkurenceschopnosti značky na pro ni nejvýznamnějších trzích a to pomocí PEST analýzy a Porterova modelu pěti sil. Čtvrtá část se zabývá analýzou současné strategie budování značky Lilien Czech Jewelry. Závěr práce je věnován výzkumu vnímání značky zákazníky.
Segmentace trhu kávy
Tůma, David ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Petruška, Tomáš (oponent)
Hlavním cílem diplomové práce je analýza a segmentace trhu kávy V České republice na základě postižení podobností mezi uživateli kávy. Odkrytí tržních segmentů a jejich rozvoj je proveden v softwarovém programu Data Analyzer a statistickém programu PASW. Unikátní agenturní data kontinuálního výzkumu MML-TGI poskytla společnost Median s.r.o. Primární data byla získána v dotazníkovém šetření. Cílem práce je i navržení vhodných marketingových přístupů pro odkryté segmenty. Teoretická část práce představuje problematiku, metody a přístupy k segmentaci trhu, charakteristiku kávy a jejich druhů. Praktická část začíná analýzou a vymezením trhu v České republice. Cílová skupina je následně charakterizována metodou obecné analýzy. Využitím faktorové a shlukové analýzy byly proměnné zredukovány do faktorů a uživatelé kávy přiřazeni do shluků (segmentů). Segmenty jsou detailně charakterizovány využitím křížových analýz a vícerozměrných statistických metod. Obsahová analýza doplňuje obraz o segmentech, na které společnosti v současnosti cílí. Na závěr práce jsou rozpracovány vhodné marketingové doporučení pro jednotlivé segmenty k jejich efektivnímu umístění.
Optimalizační modely při plánování reklamy
Petruška, Tomáš ; Jablonský, Josef (vedoucí práce) ; Kalčevová, Jana (oponent)
Plánování a optimalizace reklamního prostoru v televizích v prostředí českého mediálního trhu vyžaduje znalost vlastností tohoto problému a dále systémy, které by byly schopny ze složitých a kapacitně náročných dat získaných z TV-metrového měření navrhnout pomocí matematických optimalizačních modelů nejlepší výsledky v závislosti na cílech zadavatele. Obsahem diplomové práce je vytváření a implementování matematických modelů, které slouží k řešení praktických úloh týkajících se problémů plánovaní reklamy v televizích. Práce se zaobírá charakteristikou televizního mediálního trhu, měřením sledovanosti, faktory, které sledovanost ovlivňují, zkoumá ale i další ukazatele nevyhnutné k plánování a optimalizaci reklamního prostoru. Výsledkem je vedle obeznámení se s fungováním nákupu reklamního prostoru v televizích hlavně řada funkčních modelů použitelných při práci televizí, mediálních agentur nebo dalších subjektů, které se setkávají s optimalizací reklamy.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.