Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Motivace a stimulace pracovního jednání
PETROVÁ, Jaroslava
Cílem diplomové práce bylo zhodnotit úroveň motivace a stimulace pracovního jednání v podniku na základě zpracované analýzy a navrhnout vhodná opatření na zlepšení v této oblasti. Pro zpracování diplomové práce jsem si vybrala společnost Hypoteční banka, a.s.. V první části této práce jsou shrnuty teoretické poznatky o motivaci a stimulaci pracovního jednání a dále je zde charakterizován podnik, jeho historie, velikost, počet pracovníků a finanční údaje o společnosti. Na základě dotazníkového šetření jsem provedla analýzu motivace a stimulace a provedla zhodnocení a návrhy na zlepšení. Dále byl proveden hloubkový nestrukturalizovaný rozhovor s pracovníkem Lidských zdrojů.
Platební karty a jejich využití
PETROVÁ, Jaroslava
Práce se zabývá tím, jaká je míra využití platebních karet debetních a zda roste míra zájmu o platební karty kreditní a zjišťuje, jaký je postoj klientů k vlastnictví platební karty. Dále se zabývá historií vzniku platebních karet jak v zahraničí, tak v České republice, rozdělením platebních karet či karetními asociacemi. Zajímavým tématem jsou též výhody a nevýhody kreditních karet pro vydavatele, obchodníka a držitele kreditní karty - tudíž možnost porovnat pro koho je kreditní karta nejzajímavějším produktem. Zabývá se i rozdělením platebních karet a základními informacemi o nejznámějších karetních asociacích. Zahrnuje jejich postavení na trhu v České republice. Platební karty jsou fenoménem současné doby a i proto tento platební instrument dnes vlastní téměř každý. Při pohledu do nabídek bank a finančních ústavů na území České republiky zjistíme, že dnes již neexistuje žádná finanční instituce, která by nenabízela širokou škálu kreditních a debetních platebních karet. Cílem bakalářské práce bylo potvrzení nebo vyvrácení stanovených hypotéz, jaká je míra růstu využití platebních karet a zda roste zájem o kreditní karty. Pro potvrzení hypotéz byla využita kvantitativní metoda formou dotazníkového šetření určeného pro klienty Raiffeisenbank, a.s. Dále výzkumnou otázkou zjistit, jaký je postoj klientů k vlastnictví platebních karet. Výsledky dotazníků byly zpracovány pomocí popisné statistiky v grafech. Zjištěné výsledky byly popsány a vyhodnoceny z hlediska vyvrácení či potvrzení hypotéz a výzkumné otázky v závěru bakalářské práce.

Viz též: podobná jména autorů
8 PETROVÁ, Jana
4 PETROVÁ, Jaroslava
8 Petrová, Jana
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.