Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Náměty na přírodopisné exkurze pro žáky základních škol v Ústeckém kraji
Peterková, Lenka ; Němcová, Lenka (vedoucí práce) ; Říhová, Dagmar (oponent)
Cílem diplomové práce bylo vytvořit náměty na přírodopisné exkurze pro žáky 2. stupně základních škol v Ústeckém kraji. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části je krátce představena exkurze jako organizační forma výuky se zaměřením na specifika přírodovědné exkurze včetně výukových cílů a metod. Následuje charakteristika vědních disciplín a jednotlivých typů přírodovědných exkurzí. Praktická část předkládá náměty na tři přírodovědné exkurze. Každý z navrhovaných námětů obsahuje podrobný návod na přípravu i vlastní průběh exkurze, včetně závěrečné fáze. Součástí jsou také podklady pro učitele zahrnující popis trasy, informace o lokalitě, pracovní listy včetně řešení a doplňující informace k jednotlivým otázkám. Ověření vybrané exkurze v praxi proběhlo v červnu 2020 se žáky 7. třídy Základní školy v Polepech. Klíčová slova Exkurze, přírodopis, pracovní list, Ústecký kraj
Vývoj kresebného projevu dítěte předškolního věku a jeho zvláštnosti
PETERKOVÁ, Lenka
Bakalářská práce je zaměřena na vývoj dětské kresby a to konkrétně postavy člověka. Zaměřím se na vývoj kresby ve třech věkových skupinách. V teoretické části charakterizuji vývoj dítěte předškolního věku od nástupu do mateřské školy až po ukončení docházky do mateřské školy. V praktické části budu sledovat kresebný vývoj ve skupinách deseti dětí, od kterých jsem nasbírala obrázky zhruba rozmezí jednoho roku. Konkrétně grafický typ- postava. Praktickou část doplním o náměty pro rozvoj dětské kresby postavy předškolních dětí.
Tvorba školního vzdělávacího programu pro předškolní vzdělávání
PETERKOVÁ, Lenka
Bakalářská práce se zabývá problematikou tvorby školního vzdělávacího programu v pedagogické praxi. V teoretické části jsou uvedeny kurikulární dokumenty, ze kterých vycházejí předpisy pro tvorbu školních vzdělávacích programů, a popsány zásady pro tvorbu školních vzdělávacích programů pro předškolní vzdělávání. V praktické části se práce zabývá zkušenostmi s tvorbou školních vzdělávacích programů. Formou dotazníkové metody a metody rozhovoru se snaží popsat problémy s tvorbou a zmapovat případné požadavky na metodickou pomoc pro příští práci.
České předsednictví v EU (příprava a realizace)
Peterková, Lenka ; Abrhám, Josef (vedoucí práce) ; Druláková, Radka (oponent)
Česká republika předsedá Evropské unii v první polovině roku 2009. Cílem diplomové práce je charakteristika institutu předsednictví a jeho implikace pro Českou republiku. Práce poskytuje ucelený materiál o historii a významu předsednictví. Odpovídá na otázky, co předsednictví obnáší, jakým způsoben je vykonávána jeho příprava po stránce organizační i obsahové, analyzuje a hodnotí průběh českého předsednictví v prvních třech měsících mandátu.
ČR a nový finanční rámec EU 2007-2013
Peterková, Lenka ; Slonková, Vlasta (vedoucí práce) ; Joklová, Kateřina (oponent)
BP popisuje finanční rámec EU v období 2007-2013 z hlediska implikace pro Českou republiku, s důrazem na vymezení nové podoby regionální politiky, analýzu jejich nástrojů, institucionální zabezpečení pro úspěšné čerpání z fondů EU, strukturu programových dokumentů a rozdělení finančních prostředků mezi jednotlivé operační programy.

Viz též: podobná jména autorů
5 PETERKOVÁ, Lenka
5 PETERKOVÁ, Lucie
1 Peterková, L.
5 Peterková, Lucie
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.