Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Mediální konstrukce Severní Koreje za vlády Kim Čong-ila a Kim Čong-una
Peka, David ; Vochocová, Lenka (vedoucí práce) ; Nečas, Vlastimil (oponent)
Severní Korea patří k nejizolovanějším státům na světě. Média proto hrají významnou roli v utváření obrazu této země v zahraničí. Cílem této diplomové práce bylo zjistit, jakým způsobem česká online média reprezentovala KLDR mezi lety 2010-2012. Toto období je zajímavé mj. tím, že v KLDR došlo k předání moci mezi Kim Čong-ilem a Kim Čong-unem, proto bylo dílčím cílem této práce zjistit, jak česká online média o tomto předání moci referovala. Ve výzkumné části práce jsem kvalitativně analyzoval 48 článků z pěti českých online médií, konkrétně se jednalo o lidovky.cz, novinky.cz, iHNed.cz, respekt.cz a reflex.cz. Jako techniku výzkumu jsem zvolil zakotvenou teorii. Cílem výzkumu však nebylo vybudovat samotnou teorii, ale s pomocí třístupňového kódování konceptualizovat a popsat vztahy mezi jednotlivými mediálními reprezentacemi KLDR. Z provedené analýzy vyplynulo, že online média ve zkoumaném období referovala o KLDR především v souvislosti se špatnou ekonomickou situací v zemi a souvisejícími hlubokými nerovnostmi mezi vládnoucí vrstvou a lidem. O předání moci v Severní Koreji referovala česká média v souvislosti se špatným zdravotním stavem Kim Čong-ila. Po jeho smrti se média zaměřovala na nejistotu ohledně dalšího směřování země. V závěru zkoumaného období reprezentovala média Kim Čong-una jako...
Využívání geolokačních aplikací jako nástroje marketingové komunikace v České republice
Peka, David ; Klabíková Rábová, Tereza (vedoucí práce) ; Rosenfeldová, Jana (oponent)
Bakalářská práce se zabývá mobilními geolokačními hrami a jejich využitím v marketingu. V úvodní, teoretické části práce je v souvislostech definován pojem mobilní geolokační hry, který je následně ukotven v rámci marketingu. Teoretická část se rovněž zabývá stručným vývojem a předpoklady, které vznik geolokačních mobilních her umožnily. Praktická část se následně věnuje výzkumu mobilních geolokačních her v České republice. Cílem výzkumu je zjistit od aktivních hráčů jednak jaké herní prvky a atributy preferují a jednak jak hráči vnímají propojení geolokačních mobilních her a marketingu. Výzkum vychází ze 119 odpovědí aktivních hráčů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.