Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 17 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Internet, nová média a informační politika v Uzbekistánu
Hametová, Michaela ; Šisler, Vít (vedoucí práce) ; Pekárek, Aleš (oponent)
Cílem práce je analýza informační politiky Republiky Uzbekistán, postihující období od 2. pol. 90. let do současnosti. Pozornost byla věnována zejména vývoji ICT a jejich podpoře ze strany státu. Popisovány a analyzovány jsou také možnosti přístupu k informacím, problematika restrikcí publikovaných informací a oblast cenzury. Teoretické znalosti byly propojeny s praktickými poznatky, získanými během realizované studijní cesty do Uzbekistánu. Během této studijní cesty byla provedena krátká průzkumná studie mapující, jak jsou internet a média všeobecně vnímána a využívána obyvateli Republiky Uzbekistán. Případová studie v závěru práce se pak snaží přiblížit využívání internetu a zejména tzv. nových médií nezávislými novináři z prostředí rádia Ozodlik, jež je součástí Radio Free Europe /Radio Liberty.
Současná informační politika ČR v oblasti veřejné správy
Pekárek, Aleš ; Vlasák, Rudolf (vedoucí práce) ; Souček, Jiří (oponent)
Práce na základě analýzy hodnotí významné prvky současné informační politiky ČR v oblasti veřejné správy především ve smyslu komunikace s občany. Obecně definuje informační politiku a informační společnost jako výslednici působení současné informační politiky. Podává stručný historický přehled realizace informační politiky ve veřejné správě v ČR. Analyzuje důležité dokumenty, standardy a institucionální a legislativní zabezpečení informační politiky. Podrobně se zabývá konkrétními oblastmi realizace informační politiky ve smyslu elektronizace veřejné správy. V závěru analyzuje úspěšnost současné informační politiky a navrhuje některé systémové změny. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Analýza využití nástrojů e-participace v obcích s rozšířenou působností Jihočeského kraje
Podhradská, Martina ; Pekárek, Aleš (vedoucí práce) ; Vlasák, Rudolf (oponent)
Tématem diplomové práce je analýza a zhodnocení využívání nástrojů e-participace v obcích s rozšířenou působností Jihočeského kraje. Práce je rozdělena do třech hlavních kapitol a obsahuje teoretickou i praktickou část. V rámci teoretické části je ve dvou kapitolách představena problematika e-governmentu a e-participace. Z hlediska egovernmentu jsou sledována východiska na národní i mezinárodní úrovni a popsány konkrétní příklady implementace v České republice. Rozebrány jsou také výsledky průzkumu o využívání informačních a komunikačních technologií ve veřejné správě, který každoročně provádí Český statistický úřad. Problematika e-participace je řešena ve druhé kapitole. Definovány jsou jednotlivé termíny, představeny významné programy a projekty, popsány okolnosti vzniku a využitelnosti metodiky pro zapojování veřejnosti a rozebrány vybrané nástroje e-participace s uvedením konkrétních příkladů tzv. dobré praxe. Praktická část zahrnuje samotnou analýzu nástrojů využívaných v obcích s rozšířenou působností spadajících pod Jihočeský kraj, která vychází z předem stanovených kritérií uspořádaných do několika bloků v rámci šablony. Výsledky jsou prezentovány pomocí tabulek, grafů i slovních komentářů.
Cenové prostředí mediálního trhu OOH reklamy v České republice
Votruba, Daniel ; Pekárek, Aleš (vedoucí práce) ; Rosenfeldová, Jana (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá analýzou cenového prostředí mediálního trhu OOH reklamy v České republice. V teoretické části se blíže představuje koncept nejen marketingu a marketingové komunikace, ale také se dotýká reklamy jako takové včetně popisu různých typů tradičních masových médií a jejich role ve společnosti. Dále se tato práce soustředí na konkrétní komunikační kanál - venkovní reklamu. Představuje její historii, vývoj, proces plánování a trendy. Popisuje různé druhy formátů nabízených na českém trhu, včetně těch inovativních a alternativních, ale zároveň také přibližuje aktuální problémy a omezení spojené s tímto médiem. Nicméně i tak zadavatelé v současné době do standardních OOH reklamních formátů investují nemalé částky a dodavatelé se snaží shromažďovat čím dál tím přesnější data pro zvýšení efektivity tohoto komunikačního kanálu. Nabídka provozovatelů venkovní reklamy je na českém trhu koncentrována na několik velkých hráčů. Konkrétní poptávku a nabídku dodavatelů OOH reklamy paralelně s nabídkou oslovených mediálních agentur obsahuje v návaznosti část praktická. V této části je analyzováno a zhodnoceno jakým způsobem trh outdoorové reklamy cenově reaguje na inzertní poptávku zadavatelů reklamy. Autor se zaměřuje v rámci zkoumání na hlavní a dílčí cíl práce. V případě hlavního cíle...
Cenové prostředí mediálního trhu OOH reklamy v České republice
Votruba, Daniel ; Pekárek, Aleš (vedoucí práce) ; Rosenfeldová, Jana (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá analýzou cenového prostředí mediálního trhu OOH reklamy v České republice. V teoretické části se blíže představuje koncept nejen marketingu a marketingové komunikace, zároveň se také dotýká reklamy jako takové a její role ve společnosti, která je v mnohých případech kontroverzní. Dále se tato práce soustředí na konkrétní komunikační kanál a to venkovní reklamu. Představuje její historii, vývoj a současné trendy. Popisuje různé druhy formátů nabízených na českém trhu, včetně těch inovativních a alternativních, ale zároveň také přibližuje aktuální problémy a omezení spojené s tímto médiem. Nicméně i tak zadavatelé v současné době do standardních OOH reklamních formátů investují nemalé částky a dodavatelé se snaží shromažďovat čím dál tím přesnější data pro zvýšení efektivity tohoto komunikačního kanálu. Nabídka provozovatelů venkovní reklamy je na českém trhu koncentrována na několik velkých hráčů. Konkrétní poptávku a nabídku dodavatelů OOH reklamy paralelně s nabídkou oslovených mediálních agentur obsahuje v návaznosti část praktická. V této části je analyzováno a zhodnoceno jakým způsobem trh outdoorové reklamy cenově reaguje na inzertní poptávku zadavatelů reklamy. Autor se zaměřuje v rámci zkoumání na hlavní a dílčí cíl práce. V případě hlavního cíle je využito...
Internet, nová média a informační politika v Uzbekistánu
Hametová, Michaela ; Šisler, Vít (vedoucí práce) ; Pekárek, Aleš (oponent)
Cílem práce je analýza informační politiky Republiky Uzbekistán, postihující období od 2. pol. 90. let do současnosti. Pozornost byla věnována zejména vývoji ICT a jejich podpoře ze strany státu. Popisovány a analyzovány jsou také možnosti přístupu k informacím, problematika restrikcí publikovaných informací a oblast cenzury. Teoretické znalosti byly propojeny s praktickými poznatky, získanými během realizované studijní cesty do Uzbekistánu. Během této studijní cesty byla provedena krátká průzkumná studie mapující, jak jsou internet a média všeobecně vnímána a využívána obyvateli Republiky Uzbekistán. Případová studie v závěru práce se pak snaží přiblížit využívání internetu a zejména tzv. nových médií nezávislými novináři z prostředí rádia Ozodlik, jež je součástí Radio Free Europe /Radio Liberty.
Analýza Jednotného systému dopravních informací ČR
Kunteová, Adéla ; Pekárek, Aleš (vedoucí práce) ; Lipková, Helena (oponent)
Tato bakalářská práce podrobně popisuje Jednotný systém dopravních informací pro ČR, analyzuje jednotlivé složky a jejich funkce. Autor v práci představuje historii systému a legislativní ukotvení a seznamuje čtenáře se schématem systému. Zabývá se způsoby, jakými data sbírají agendové systémy, telematické systémy a řidiči, jak jsou vyhodnocována jako dopravní události a jak je předávají do Národního dopravního informačního a řídicího centra, kde jsou zpracovávány. Po zpracování jsou dopravní informace distribuovány odběratelům - veřejné správě, internetovým portálům, odborné veřejnosti nebo pomocí moderních technologií přímo řidičům. Čtenář se seznámí s moderními telematickými zařízeními, jež v současné době pomáhají řídit provoz na silnicích a dálnicích téměř v reálném čase.
Informační politika Finské republiky
Rybářová, Kristýna ; Vlasák, Rudolf (vedoucí práce) ; Pekárek, Aleš (oponent)
Diplomová práce nesoucí název Informační politika Finské republiky popisuje současný stav finského e-governmentu. V textu nalezneme zmínku o Finském úřadě pro regulaci informací, který nese zkráceně název FICORA. Tento úřad náleží pod Ministerstvo dopravy a komunikace a má na starosti veškerou agendu spojenou se zpřístupňováním informací, jejich ochranu, ale také jejich bezpečný přenos. S ochranou dat organizaci pomáhá Národní bezpečnostní autorita neboli NSA. Text popisuje finskou informační politiku, její počátky, současnost i strategii na budoucí období. Odhaluje struktury a organizaci celého informačního aparátu, poukazuje na překážky, se kterými se musela finská vláda při zavádění e-governmentu vypořádat a jaká doporučení bylo státu uděleno ze strany OECD. Dále jsou v práci uvedeny nejdůležitější portály, strategické plány a projekty Ministerstva financí, které celý projekt e-governmentu zaštituje.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 17 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
1 Pekárek, Antonín
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.