Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Nástroje pro budování vlastní edukační strategie
Pešinová, Karolína ; Jirotková, Darina (vedoucí práce) ; Hejný, Milan (oponent)
Nástroje pro budování vlastní edukační strategie Abstrakt: Cílem této diplomové práce je seznámit se s nástroji na popis edukačního stylu učitele, který byl navržen M. Hejným a jeho týmem. Ve své práci využívám diplomovou práci paní učitelky Gabriely Hlavaté, která popisuje vlastní posun od transmisivní ke konstruktivní výuce v hodinách matematiky. Posun je velmi pěkně zreflektován, proto jsem se rozhodla popsat její změnu pomocí parametrů edukačního stylu učitele. Dalším z bodů mé práce je sledování mého vlastního vývoje při výuce matematiky. Díky absolvované praxi jsem získala materiály, které společně s dvaceti parametry edukačního stylu učitele poslouží k analýze a popisu mého vlastního edukačního stylu. Zvolením tohoto tématu je zodpovídána otázka, zda lze pozorovat změny v mém edukačním stylu v hodinách matematiky. Snažím se zjistit, kde se stále mohu zlepšovat a kde jsem naopak na takové úrovni, že další posun už není nutný. Během práce si ujasňuji, zda jsem schopna zvládnout výuku pomocí metod vyučování orientovaných na budování schémat. Klíčová slova: edukační strategie, přesvědčení učitele, konstruktivistický přístup, transmisivní přístup, experimenty, analýza
Nástroje pro budování vlastní edukační strategie
Pešinová, Karolína ; Jirotková, Darina (vedoucí práce) ; Hejný, Milan (oponent)
Nástroje pro budování vlastní edukační strategie Abstrakt: Cílem této diplomové práce je seznámit se s nástroji na popis edukačního stylu učitele, který byl navržen M. Hejným a jeho týmem. Ve své práci využívám diplomovou práci paní učitelky Gabriely Hlavaté, která popisuje vlastní posun od transmisivní ke konstruktivní výuce v hodinách matematiky. Posun je velmi pěkně zreflektován, proto jsem se rozhodla popsat její změnu pomocí parametrů edukačního stylu učitele. Dalším z bodů mé práce je sledování mého vlastního vývoje při výuce matematiky. Díky absolvované praxi jsem získala materiály, které společně s dvaceti parametry edukačního stylu učitele poslouží k analýze a popisu mého vlastního edukačního stylu. Zvolením tohoto tématu je zodpovídána otázka, zda lze pozorovat změny v mém edukačním stylu v hodinách matematiky. Snažím se zjistit, kde se stále mohu zlepšovat a kde jsem naopak na takové úrovni, že další posun už není nutný. Během práce si ujasňuji, zda jsem schopna zvládnout výuku pomocí metod vyučování orientovaných na budování schémat. Klíčová slova: edukační strategie, přesvědčení učitele, konstruktivistický přístup, transmisivní přístup, experimenty, analýza

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.