Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Komunikace členů Senátu Parlamentu ČR na sociálních sítích
Pečenková, Markéta ; Shavit, Anna (vedoucí práce) ; Klimeš, David (oponent)
Bakalářská práce "Komunikace členů Senátu Parlamentu ČR na sociálních sítích" je zaměřena na možnosti využití sociálních sítí pro politickou komunikaci. Charakterizuje specifika profesionalizované komunikace na sociálních sítích včetně zásad, kterými by se zde komunikační kampaně měly řídit, aby probíhaly v souladu s jejich filozofií. Do tohoto kontextu je zasazena politická komunikace, její vývoj a motivace pro vstup do kyberprostoru. Kompilace těchto teoretických východisek vede k nastínění potenciálu, který sociální sítě pro politickou komunikaci představují. Následující analýza se pak již konkrétně věnuje příslušníkům Senátu Parlamentu ČR. Zkoumá jejich veřejně dostupné stránky na Facebooku a profily na Twitteru a sleduje v nich četnost výskytu charakteristických rysů správně vedené politické komunikace na sociálních sítích. Touto metodou je určeno, do jaké míry zde senátoři komunikují vsouladu se stanovenými zásadami. Analýza je doplněna dotazníkovým šetřením, jehož otázky reflektují daná teoretická východiska a senátoři tak jejich vyplněním vyjadřují svůj postoj ke stanoveným zásadám. Spojením studia akademických pramenů, provedené analýzy a dotazníkového šetření je dosaženo závěru, zda se senátorům daří naplnit onen potenciál, který teoretici ve využití sociálních sítí pro politickou komunikaci...
Euroskepticismus v českých médiích
Znojemský, Vojtěch ; Pečenková, Markéta (vedoucí práce) ; Köpplová, Barbara (oponent)
O České republice se často tvrdí, že je to země euroskeptická. Tyto názory pramení zejména z výsledků průzkumů veřejného mínění, neboť např. výsledky voleb nevykazují vyšší úspěchy euroskeptických stran a koneckonců i referendum o vstupu Česka do EU dopadlo jasně pozitivně. Skeptické názory se tak často mohou projevovat spíše nezájmem o evropskou tematiku, špatnou informovaností či nechozením k evropským volbám, jejichž účast je v ČR dlouhodobě jedna z nejnižších. Zjistit, jakou úlohu na těchto náladách mají tištěná média, a zda se některá z nich dají označit jako euroskeptická, to je primárním cílem předkládané diplomová práce. Dalším cílem je pak ověřit předkládanou teorii euroskepticismu a relevanci jeho definovaných aktérů, a též najít nové, dříve nedefinované euroskeptiky.
Analýza marketingové komunikace festivalu Žižkovská noc 2018
Klocová, Michaela ; Bezouška, Martin (vedoucí práce) ; Pečenková, Markéta (oponent)
Práce se zabývá marketingem hudebních festivalů. Za cíl si klade zjistit, jaké komunikační nástroje využívají organizátoři festivalu Žižkovská Noc a jak na ně nahlíží jeho cílové publikum. Pro tyto účely používá nástrojů literární rešerše, deskripce, situační analýzy, nestrukturovaných rozhovorů a dotazníkového šetření. První kapitola přináší teoretický základ z oblasti marketingu a především jeho odnože art marketingu. Popsána jsou také specifika marketingové komunikace hudebních festivalů a aktuální trendy, jak je vnímají profesionálové z více než deseti českých a slovenských festivalů (Rock for People, Pohoda Festival, Mighty Sounds ad.). Druhá část práce se věnuje samotnému festivalu Žižkovská Noc, popisuje jeho vznik, vývoj, misi a zejména marketingovou komunikaci. Ta mohla působit jako promyšlená strategie, opak je pravdou. Komunikace neprobíhala na pravidelné bázi a často docházelo k jejím úplným výpadkům. Přestože z výsledků výzkumu vyplynulo, že nejsilnějším komunikačním nástrojem byla sociální síť Facebook, její správa trpěla několika nedostatky. Kromě nepravidelnosti především slabou odezvou - pořadatelé často nechávali komentáře a dotazy fanoušků bez odpovědi. Pokud se podíváme na Facebookové stránky velkých domácích festivalů, jejich správci s fanoušky vždy diskutují. Obzvlášť v...
Tvorba a vedení prezidentských kampaní s případovou studií Emmanuela Macrona 2017
Pečenková, Markéta ; Perottino, Michel (vedoucí práce) ; Švec, Kamil (oponent)
Profesionalizovaná kampaň je nedílnou součástí každé kandidatury a nejinak je tomu u uchazečů o prezidentský úřad. Prezidentské kampaně ve svém vývoji doposud zaznamenaly dva výrazné milníky. Prvním byl souboj Nixona a Kennedyho v roce 1960, jejich debatní střet je považován za nástup televizní politiky. Dalším byl rok 2008 a kampaň Baracka Obamy s masivním využitím sociálních sítí a moderních komunikačních nástrojů. Dalším takovým milníkem může být právě kampaň Emmanuela Macrona, který využil nejen rad zahraničních profesionálů, ale pracoval i s nejnovějšími daty o volebním trhu a trendech komunikace, díky čemuž dokázal nastavit velmi efektivní strategii. Tato diplomová práce se věnuje způsobům, jak prezidentskou kampaň efektivně nastavit a vést a výsledná doporučení pak podrobuje srovnání právě s kampaní Emmanuela Macrona. Dochází tak zjištění, nakolik má kampaň Emmanuela Macrona přínos pro vědní disciplínu politického marketingu a zda dosahuje dalšího zlomu ve způsobu tvorby a vedení prezidentských kampaní.
Komunikace členů Senátu Parlamentu ČR na sociálních sítích
Pečenková, Markéta ; Shavit, Anna (vedoucí práce) ; Klimeš, David (oponent)
Bakalářská práce "Komunikace členů Senátu Parlamentu ČR na sociálních sítích" je zaměřena na možnosti využití sociálních sítí pro politickou komunikaci. Charakterizuje specifika profesionalizované komunikace na sociálních sítích včetně zásad, kterými by se zde komunikační kampaně měly řídit, aby probíhaly v souladu s jejich filozofií. Do tohoto kontextu je zasazena politická komunikace, její vývoj a motivace pro vstup do kyberprostoru. Kompilace těchto teoretických východisek vede k nastínění potenciálu, který sociální sítě pro politickou komunikaci představují. Následující analýza se pak již konkrétně věnuje příslušníkům Senátu Parlamentu ČR. Zkoumá jejich veřejně dostupné stránky na Facebooku a profily na Twitteru a sleduje v nich četnost výskytu charakteristických rysů správně vedené politické komunikace na sociálních sítích. Touto metodou je určeno, do jaké míry zde senátoři komunikují vsouladu se stanovenými zásadami. Analýza je doplněna dotazníkovým šetřením, jehož otázky reflektují daná teoretická východiska a senátoři tak jejich vyplněním vyjadřují svůj postoj ke stanoveným zásadám. Spojením studia akademických pramenů, provedené analýzy a dotazníkového šetření je dosaženo závěru, zda se senátorům daří naplnit onen potenciál, který teoretici ve využití sociálních sítí pro politickou komunikaci...

Viz též: podobná jména autorů
1 PEČENKOVÁ, Miroslava
1 Pečenková, Milada
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.